Sivut

maanantai 30. huhtikuuta 2012

Voi vappu!

Siinä se viikonloppu taas hujahti.
Aika paljo ollaan oltu pihalla kun on ollu niin hyvät säät. :) 
Eilen oltiin käymäs J:n veljen luona ja saatiin nähdä samalla se niiden vauva!
MÄ EN JAKSA ODOTTAA ENÄÄ!
Sain sen pikkusen sylii nii voi luoja mä olsin voinu sulaa siihen. Että oli pieni ja hellunen! :) 
No, ei ole kauaa enää. :D

Tänään ois vähä vappuilua.. Tai oikeestaan huomenna se pallotori olis, mutta aikuistenjuhlat on tänään. 
Amarillossa olis Vesku Jokinen ja Sundin pojat. Mulle tarjottas se keikka jos meen. Huvittaisi kyllä mennä, varsinki ku pääsis kerranki äitin kans vähä ulkoileen. JA mä en koskaan noita Sundin poikia oo livenä nähny.  Mutta hirvittää sitte ku siinä alhaalla on Solarsky-bileet että kuinka perkeleesti sitä porukkaa rupee myöhemmin lappaamaan.. :S 

Mutta eipä mulla kyllä muitakaan suunnitelmia ole tälle päivälle, tai voishan sitä tonne rannalle mennä kattelemaan kännisiä teinejä mutta jotenki musta tuntuu että mä skippaan sen vaihtoehdon.. :D 
Eipä se rantakaan meinaa houkutella koska illan mittaan siel rupee oleen aika kylmä ja ei auta vaikka oltas plussan puolella.. 
Ehkä mä käyn alkuillasta vähä moikkaas kavereita rannassa ja siitä sitte kipittelen sinne keikalle. 
J menee veljensä luo saunomaan ja grillaamaan, joten mulla saattas olla vähä yksinäinen ilta jos mensin sen kans sinne.. 
Hmm, onneks tässä ny on vielä hetkinen aikaa miettiä et mitä tekee. Kunhan ei tartte yksin istua kotona. :D
Ensvuonna on varmaan ees turha miettiä et mitä sitä tekis, eiköhän seki mee sitte rattosasti paskavaippoja vaihdelles.. :D 

Mutta hyvät vaput kaikille jossen huomenna niitä tuu toivottelemaan! :) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentilla. :)