Sivut

keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Matkalla savuttomuuteen.

Hoviskaltahan mä sitte itteni löysin myöhemmin illasta. 
En tosin käyny kun vaan tsekkaamassa menon ja moikkaamassa muutamaa kaveria. 
Oli kyllä niin kylmäki ettei siellä olis jaksanu hytistäkkään kovin kauaa, ja oltiin muutenki ulkoiltu melkeen koko päivä jo niin siinähän sai aivan raittiin ilman mykytyksen!
Olin jo 22 aikaa kotona, samaten J, ei sekään jaksanu juhlistaa sen enempää. 

Eilen mun oli pakko päästä kattomaan päivällä vappucruising. 
Ei mua ne uudet autot kiinnosta, mutta vanhat jenkit (tai oikeestaan uudemmatkin) ja kunnon muskeliautot on aika jepa! 
Mun täti ja sen mieskin oli ehtineet mukaan. 
Harmi ettei tullu otettua kuvia.. :/ 
Sitten kun se loppu niin kierrettiin tori. Ei me kauaa siellä viihdytty kun N oli meidän mukana ja istui rattaissa niin oli aika vaikea siellä ihmisten keskellä mennä rattaiden kanssa. 
Mentiin sitten puistoon siitä torilta ja sitten tultiin kotia. 
Aivan kun ois saanu jo pienen rusketuksenki itteensä! :) 

Tänään oli sitten neuvola. 
Painoa oli viime kerrasta tullu melkein kilo. :D 
Ehkä nyt loppuu sitte se herkuttelu niin voin ylpeenä sanoo etten levinny raskausaikana ku pullamössö. ;) 
Sf-mitta oli nyt 30, pari viikkoa sitten se oli 29. Eli se kasvupyrähdys tais toistaseks olla siinä. 
Jouduttiin siinä hetki odotellakkin ennen mittausta, koska mulla tuli just sillon harjotussuppari! 
Vauva on ollu viime aikoina aika rauhallinen, johtuu varmaan siitä että tila rupee loppumaan kesken. 
Tosin viimeset pari päivää se on sitten potkinu muidenki päivien edestä. 

Kattelin tossa kun kaikki alottavat tai ovat aloittaneet laihiksen. Kun mä en semmosia saa harrastella niin koitan alottaa tän mun kunnon kohentamisen sitten tosta tupakoinnin lopettamisesta. 
Mä oon polttanu jo monta vuotta ja koko tän raskaudenki ajan. Joskus on ollu päiviä, kun ei oo menny ollenkaan. Oon yrittäny raskauden aikana pitäytyy siinä max. 6 tupakkia per päivä. 
Monesti oon yrittäny lopettaa, mutta mäkin oon semmonen ihminen joka ottaa stressii ja paineita kaikesta, joka ei sitten oo ollu niin kauheen hyväks sille vauvallekkaan. 
Mä nyt en viitti vaan tosta tupakanpolton lopettamisesta ottaa mitään kauheeta painetta ittelleni, koska tässä on silti stressattavana muitakin asioita, mutta eipä siinä mitään häviä jos vaikka pystyiski lopettamaan.. :) 

Nyt jos vaikka rupeis laittamaan VIHDOIN JA VIIMEIN verhoja ikkunaan! 
Ollaan asuttu täällä ainaki 3kk, ja meillä on vasta makkarissa verhot ikkunassa. 
No joo, ei se sinänsä haittaa koska on noi sädekaihtimet mutta onhan se mukavamman näköstä kun on verhot. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentilla. :)