Sivut

tiistai 24. huhtikuuta 2012

Alkuviikko.

Eilen sitte raahattiin äippäpakkaus kotia. Tai Krista raahas ja mä tsemppasin sitä vieres. 
Tarkotus oli hakee se vasta myöhemmin mutta kun nyt kaupungissa oltiin nii samallahan se meni.
Oli aika poikamainen pakkaus ellen sanois. Hyödyllistä siel tosiaan oli se purulelu ja makuupussi ja ne lakanat.
Vaatteet olisi saanut laittaa suoraan myyntiin, mutta säilötään nyt varmuuden vuoksi jos sattuukin poitsu tulemaan. :D ..ettei raukan tarvi tyttöjen vaatteita käyttää. ;)
Illemmalla Emmi tuli sitten hakemaan mua ja mentiin kauppaan. 
Istuttiin varmaan lähemmäs puoli tuntia autossa ja juteltiin asioita. Mistäs muusta kun miehistä.
Kyllä joskus neki on niin pentuja ettei mitään rajaa. 

Tänään makoilin pitkään sängyssä. Olo on semmoinen ettei huvita, eikä jaksaisi tehdä yhtään mitään.
Mutta pakko se on siivota ja pyykätä kun ei noi pyykit ittekseen koneeseen mene. 
Lisäksi sitten huomasin tossa naamakirjassa ollessani että eräässä ryhmässä käytetään luvatta mun kuvia, joita mä oon ottanu! Pikkusen kiehu ylitte. Niitä oli siellä haukuttu ja leimailtu omiin nimiin!
Sitten laitoin niihin mun ottamiin kuviin kommenttia että mukavaa että mun kuvat kelpaa mutta se on aina vaan rikos käyttää toisen ottamia kuvia ilman lupaa.
Typerät poistivat mun kommentit ja estivät mun kommentointi mahdollisuuden. 
Tein sitten ilmotuksen ryhmästä ja kuvista ja toivon että joku tekisi asialle jotain, ennen kun mä joudun vielä menemään kyttikselle ton asian kanssa! 

Mun keuhkot on aivan lysys! Vaikka mun maha ei oo ees kovin iso, mutta se alkaa niin ylhäältä. 
Mä en voi istua niin että jalat olis samalla tasolla kun persusta, koska mä en oikeesti saa happea. Joskus jos seisonki ja pistän kädet "ristiin" mahan päälle niin tuntuu että happi loppuis kesken. 
Nää on tosiaan näitä raskauden varjopuolia! 

Jännä ajatella että kun kuu vaihtuu niin voin ruveta sanomaan kaikille jotka kysyy et koska on LA, ni voin vaan vastata että enskuussa! IHANAA <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentilla. :)