Sivut

tiistai 17. huhtikuuta 2012

MÄ TEIN SEN!

Pesin kaikki vauvan vaatteet tänään!
okei, krista autto mua viikkaamisessa yms! 
..MUTTA se asia on tehty. :) 
Ja sain todeta, että seuraavat koot mitä ruvetaan osteleen on 68 koosta ylöspäin! 
ellei vasta 74 koosta.. :) 
Ja selkäki tuli kipeeks, mut se on pientä siihen verrattuna et sain taas jotain aikaseks. :D 

Huomenna olis neuvola. 
Jännittää pikkusen kun paino on taas heitelly ja mun säkäl se on just huomenna niin et näyttäs et paino olis laskussa. -.-'' ENKÄ mä oo syöny niitä rautatablettejakaan, koska mulla ei pakki sitte ollenkaa tottunu niihin. 

Ehkä pitäis mennä nukkumaan et jaksaa ylöski aamulla! :) 

2 kommenttia:

  1. Olipas sun sf-mitta kasvanu! :D Mulla oli Amandan odotusaikana suurimmillaan 30,5 ja Eetun aikana 32. :) Saat jättimasun! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ei :D on tää kyl ruvennu sillee silmissä jo kasvamaan ja oloki on vähä tukaloitunu. tai keuhkot on ainaki lysyssä jossei muuta. :D

      Poista

Nakkaa kommentilla. :)