Sivut

torstai 26. huhtikuuta 2012

Tunnustus.

Tunnustuksen säännöt tulevat tässä: 


1. Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen 

2. Lisää The Versatile Blogger Award-kuva postaukseesi 

3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi 

4. Nimeä 15 bloggaajaa 

5. Ja kerro heille tunnustuksesta! :)



Kiitoksia Jennylle tästäkin ilosta. :D

1. Oon siivoushullu. Mua ärsyttää jos kämppä on sotkunen. Ja jos se on sotkuinen, enkä jaksa siivota, suutun itselleni. :D 

2. Oon varmaan koko raskauden aikana laihtunu "kerralla" enemmän kun koskaan mun elämän aikana! 

3. Mulla on yksinjäämisen -pelko. J menee vaikka treeneihin ja viipyy siellä muutaman tunnin niin mä pompin jo seinille jos mulla ei oo _MITÄÄN_ tekemistä. Lisäksi en osaa rentoutua ja ottaa aikaa vaan itselleni tuon pelon takia. 

4. Vaikka mulla ei oo äitiysloma edes alkanu, niin mä jo mietin että mitä teen kun se loppuu! Ravintola-alalle (tai oikeestaan tarjoilijan / baarityöläisen hommiin) mä en voi palata niillä työajoilla.

5. Mä oon koko elämäni kasvanu erilaisten ja kokoisten koirien kanssa, mutta silti pelkään isoja koiria! Varsinkin jos rotuna on sakemanni! 

6. Tän raskauden ansiosta huomasin lopulta, että ketkä olikaan niitä oikeita ystäviä ja kavereita ja ketkä olivatkaan vaan niitä ryyppykavereita. Kummasti kaverit hävinneet kun en voinutkaan juosta joka viikonloppu ryyppäämässä ym. 

7. Mä oon pitkävihanen. Enkä pyydä anteeksi kovin helpolla. Ja jos mua loukkaa niin sen tuntee nahoissaan!


HAASTAN:
Kaikki mun blogin lukijat, jotka kirjottelee myös itsekkin! 
Tiedän että niitä on enemmän kun tuo 7 ;) 

2 kommenttia:

  1. mulla on sama, että en pyydä anteeksi helpolla. :D joskus se on rasittavaa, varsinkin jos tomin kanssa riitelee. kumpikaan osaa antaa periksi :DD

    ja mäkin pelkään joitain tiettyjä isoja koiria, Hui!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo meillä on sama homma, yleensä me sit annetaan vaan asian olla ja ollaan ku mitää ei olis tapahtunu ja sit viikon päästä jompikumpi pyytelee vasta anteeks.. :D

      Poista

Nakkaa kommentilla. :)