Sivut

torstai 19. huhtikuuta 2012

kuumeilua.

Olo on ku hakatulla. 
Koko yön nähny ihme unia, jossa mä ja mun sisko ollaan äitin luona aavejahdissa! 
Sitte se aavejahti ei ollukkaa mun juttu ja ne aaveet rupes jahtaa meitä. 
Heräsin jossain vaihees yöllä ja olin ihan hikinen ja tuntu etten olis nukkunu sekunttiakaan. 
Tai se että olin aivan hikinen tais johtuu siitä että J on ollu koko yön mussa aivan kiinni ja kääntyny vasta joskus 6 aikaan aamulla "omalle puolelle" jonka jälkeen mä en oo sitte nukkunu kauheesti kun on muka ollu niin kylmä ja liikaa tilaa! 
Lisäksi tuo meidän vauva on potkinu koko yön ja oon tuntenu kaikki sen potkut mun unissa ja
en sitte tiedä että tekikö ne potkut siitä unesta niin todellisen.. :D 
Vauva oli niin rauhallinen eilen koko päivän, että arvasinki että sillä taitaa olla "pahat mielessä". :) 

Taitaa kuumettakin olla kyllä jonkiverran. 
Huvittaisi vaan mennä takas nukkumaan mutta tiedän et jos nyt meen takas nukkumaan niin koko loppupäivä onki sitte pilalla. :s 

Viikkoja tuli tänään 31! <3
Itse synnytys mua ei sinänsä oo vielä oikeen alkanu jännittämään, mutta takaraivossa on koko ajan semmonen pieni pelko että jos tulee joku komplikaatio ja esim. napanuora on vauvan kurkun ympärillä! 
Mutta toivotaan että kaikki menee hyvin ja on mahdollisen nopee synnytys :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentilla. :)