Sivut

perjantai 20. huhtikuuta 2012

aGre.

Hauska ku tää mun maha rupee aina kovettumaan mitä myöhemmäks mennään iltaa kohden! 

J lähti saunomaan veljensä luo ja mä jäin kotia. 
Tai tarkotus olis että mensin perässä sitten ku ne alottaa kattomaan leffaa, mut jotenki sain vähä tossa kylmää ku lenkittelin koiria. :s 

J:n veli ja sen tyttöystävä sai tänään tyttövauvan! Ainaki meidän vauvelilla on sitte joku leikkikaveri kun nuo serkut ja N tuppaa olemaan poikia.
Eli siis "N" on J:n poika, jossen oo koskaan kirjottanu. :) 

Muah, nyt mä oon keksiny jo muutaman nimen! MUTTA ettepäs saa tietää! :D 
..tosin en oo J:lle vielä sanonut eikä nimiä nyt oo todellakaan vielä lukkoon laitettu.. 

Mua niin ärsyttää ku mun päivät ei kulu yhtään mitenkään kun ei oo töitä eikä mitään! 
Eikä sitä nyt jaksa joka hemmetin päivä siivota. 
Sitten ärsyttää ku naamakirjassa ihmettelen että mitä perheettömät ja työttömät tekee päivisin niin ihmisiltä tulee kommenttia että lepää, kohta et enää voi!
No voi herranjumala! ÄÄ, enpä ois uskonukkaan!
Mä en oo semmonen ihminen joka jaksais maata sohvalla kaiket päivät tekemättä mitään. Jopa 40asteen kuumeessa mun on pakko tehä jotain, koska mulla hajoo pää! 
Siks tää vauva olis erittäin tervetullut jo maailmaan, vaikka se tosin kehittymisen puolesta sais pysyä masussa vielä ainaki sen 6viikkoa! 
Mua ärsyttää muutenki kaikki LAISKAT ihmiset ja mä en voi sietää semmosta turhaa makaamista ja löhöömistä ja sitä että valitetaan kuinka huonosti asiat on! No perkele, nousisit kerranki sohvalta ja tekisit niille asioille jotain! 

Ärsyttää! Onko ihmiset tosiaan noin tyhmiä ettei ne tiedä ettenkö mä tietäis kuinka paljo mulla on tekemistä myöhemmässä vaiheessa! En kai mä nyt olis ruvennu lapsia hankkimaan, jossen olis ollu valmis kantamaan vastuuta ja valvomaan vaikka 2viikkoa putkeen vaan että vauvalla olis kaikki hyvin! 
Voi haloo ihmiset. 
..ja muistetaan silti semmonen pieni asia, että mä en oo yksin. 

Eihän se sanottua ole, että sama tilanne on  sitten kesällä, mutta jokanen ihminen joka lapsia hommaa on varmasti miettinyt tilannetta "Entä jos mä jäänki yksin?"
Mulla on ainaki niin vahvat tukiverkot ja hyvät porukat selän takana, jotka varmasti jeesaa jos on tarve. 
Mutta se lapsi on kuitenki mun, enkä mä sitä voi joka kerta hoitoon sysätä kun mua väsyttää tai kiukuttaa. 
Pitää vaan purra hammasta yhteen ja miettiä että "No sitte 18vuoden päästä on oma rauha" ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentilla. :)