Sivut

torstai 26. huhtikuuta 2012

En tiedä MIKSEI toi mun otsikko kohta suostu ottamaan otsikkoa, mutta siis viikkoja on tänään 32! <3

NYT mä voin sanoa että rupee jännittämään!
Katoin eilen jotain dokkaria, missä oli suunniteltuja sektioita. 
Hui kauhee. Lisäks luin yhen synnytyskertomuksen. Kyllä mua on koeteltu :D

Mä kun olen semmonen, että kaikki pitää suunnitella valmiiks NIIN kattelin sitte tänään noita kastejuttuja.
 J ei kuulu kirkkoon, mutta mä kuulun ja haluun että vauva kastetaan kirkkoon. 
Saa sitten itse myöhemmässä vaiheessa päättää meneekö ripille yms. 
Mä oon ns. omalta puolelta kummit jo valinnu. J:n kanssa en ole asiasta puhunu ja hän saa myös vaikuttaa omiin valintoihinsa, mutta jossei J aio omalta puolelta ketään ottaa niin mennään mun kummeilla ja lisäks otan kolmannen kummin sitten vielä mun puolelta.. :) 

APUA!
Kattelin tänään vau.fi raskauviikkokalenteria mun kohdasta ja siinä puhuttiin harjotussuppareista ja siitä kuinka niiden kuuluisi olla kivuttomia. Mä oon tuntenu ainakin ihan kipua niiden tullessa. Vai meinaakohan se sitten sitä että oikeisiin suppareihin verrattuna ne ei tunnu miltään.. ? 

Tänään oli soskaki. Kummasti meidän aika loppui kun sain sanottua pari valittua sanaa. 
En tiedä minkäsortin nisti/denso/neekeri yms pitäisi olla että sieltä sitten autettaisiin tämmöisiäkin, JOTKA 
ovat pärjänneet omassa elämässä ilman niiden tukia. 
Oli taas niin vihanen ja turhautunut olo. 
Ihmekkään kun suomalaiset on niin syrjäytynyttä ja masentunutta kansaa, kun kerran itse yrittää elämässään niin ei saa kun paskaa niskaan! :/ 

Mua otti niin kovaa päähän et sain jopa nukuttua 2,5 tunnin päikkärit! 
Nyt on jotenki levänny olo eikä ota päähän enää niinkään. :D 

Mä haluisin vähä muokkailla tätä blogia, mutta mä en osaa! 
Kaikkee kivoja kuvia yms, mutta nyt tarvis kyllä jonku nörtin apua! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentilla. :)