Sivut

keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Neuvola.

Tänään oli siis neuvola ja kaikki oli hyvin niinku aina ennenki.  
Painoa oli tullu lisää päälle puoli kiloa kuukauden aikana ja neuvolatäti vähän sitten ihmeissään kyseli että mitä mä teen, kun katto mun neuvolakorttii ja totes että koko raskauden aikana (huomenna rv 31) on tullut painoa yhteensä 4kg. 

Mä en oikeesti oo ollu mikään hirvee ruokavalionnoudattajatyyppi. Syöny vaan normi kotiruokaa ja herkutki on maistunu!

Okei, ehtiihän sitä tulla vielä, mutta empä jaksa noista stressailla. :) Pääasia et vauva voi hyvin ja kasvaa normaalisti. 

Vauva oli hienosti kääntyny pää alaspäin jo, tosin neuvolassa sanottiin että se voi vielä kääntyä toisinpäin. 
Toivottavasti nyt pysyy noin.. :) 
Vauvan "kotipuolikin" oli sitten vasemmalla, niinku mä naamakirjassa oon miettinykki! 
Sf-mitta oli 29, viimeks kuukaus sitte se oli 23 että kaippa se ottaa nyt sen kasvuspurtin :) 

Hemoglobiiniki oli muka noussu vaikka en oo niitä rautatabletteja syöny. 
Tunsin pienen omatunnonkolhasun neuvolassa kun täti siellä painotti kuinka mun veri kulkeutuu vauvalle ja heti kotiinpäästyä alotin taas syömään niitä tabuja ja d-vitamiineja. :D 

Ei oo mun masu kyseessä, mutta ihana kuva :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentilla. :)