Sivut

sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Voi viikonloppu.


On se kumma kun jotkut ei vaan osaa aikuistua ja jatkaa elämäänsä vaan pitää mustamaalata ja jauhaa paskaa että sais semmosta typerää huomiota ja paijausta päähän et "voi kamala, kun sulla on kauhee elämä! Ota keksi, se helpottaa."

Joskus mulla palaa käpy tommosiin "aikusiinlapsiin", jotka ei opi vaikka takois pesarilla päähän. 

Mutta se siitä agreemisesta. :D
Perjantaina kävin kattomassa Eetua ja Amandaa. Kyllä ne on vaan hauskoja ku toinen ottaa tukasta kii ja toinen huutaa että ei saa repiä tukkaa! :) 
Siitä sitten jatkoin nummen Wanhaan Mestariin. Oli tarkotus pelata pari bilistä kaverin kans, mutta siellä olikin sitte jotkut typerän biliskisat meneillään ollu jo kahesta saakka nii pelaamiset jäi siihen. Jos ois sen tienny nii ois menny johonki muualle. 
Siinä sitten odotin että kaveri pääsis töistä ja heittäis mut kotia. Tarkotus oli lähteä myöhemmin illalla vähä viihteelle (tietenki limsalinjalla), mutta enhän mä sitte mihinkään päässy kun erään ihmisen piti taas heittäytyä vaikeeks ja aiheuttaa draamaa. (En puhu J:stä :D )

Lauantaina olin jotenki tosi väsyny koko päivän ja kauheen huonovointinen. 
Makasin vaan sängyssä koko päivän. Sammuin sohvallekki sitte ennen nukkumaanmenoa. 
Eetu perheineen kyllä kävi trullittamassa! :) 

Mutta tänään oon sit ollu oikeen energinen ja käytiin Kristan ja koirien kanssa vankilanrannassa kävelemäs ku oli niin hieno päivä! Sapettaa kun ei tullut kuvia otetuks mut kyllähän noita kerkee. 
Parisen tuntii me varmaan käveltiin ja Krista kerto miten sillä ja Vihtorilla on sujunu ja sitten tietenkin päiviteltiin muiden elämää ja sitä kun jotkut ei osaa kasvaa aikusiks! :) 
Toi mun neiti Etsivä (Milli) löysi sitten jonku kuolleen variksen tienposkesta. Onneks huomasin sen ajoissa ettei se kerenny syöpötellä sitä! 

Tunsin tossa torstai iltana niin kauheet muljahdukset mahassa (ja teki aivan kipeetä). Mä oon aivan varma että vauva käänty siellä oikeen kunnolla. Sit mun oli tosi vaikee maata hetken aikaa selällään ja hengittäminenki oli yhtä tuskaa! 

2 kommenttia:

  1. Sherlock Holmes (Milli) ja Watson (Vihtori) tekivät niin upean löydön että harmitti kun ei päässyt maistelemaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo ja aivan harmittaa että ei ite päässy osingoille, no ei kai :D

      Poista

Nakkaa kommentilla. :)