Sivut

maanantai 26. maaliskuuta 2012

Maanantait..

Viimenen työviikko (näillä näkymin) lähti käyntiin ja sen kyllä huomas!
En tiedä oliko asiakkailla ollu hyvin kostea viikonloppu ja vähä uninen kun tuntu että kaikki oli niin kiukkusia.
Yhdenkin kanssa sain ottaa yhteen ja todeta että sillä ei ole asiaa sinne mun aikana enää. 
Saa kiittää onneansa että tää on mun viimenen viikko! :D
Suunnitelmia nyt ei sitten olekkaan. Voisihan sitä töitä yrittää hakea, mutta luulenpa ettei kukaan mua ota töihin koska jään toukokuussa sitte mammalomalle. 
Oon miettiny että en edes hakis töihin vaan menisin suoraan työkkäriin ja kyselisin jos niillä olis tarjota jotain ruotsinkielenkurssia. Siis semmosta missä opeteltaisiin perusasiat yms. 
Mä ymmärrän kyllä ruotsia kun sitä mulle puhutaan, mutta eri asia onkin sitte se että tuunko mä niinkään ymmärretyks! 
Oon huomannu että sitä tarvii paljon ja ton mun puuttuvan kielitaidon takia oon missannu muutaman työpaikan.
Kaverit on vittuillu että "ruotsi on puhevika". Onhan se niille jotka sitä ei osaa eivätkä haluu opetella.
Lisäksi mun suvusta kaikki paitsi mun äitin isän puoli on ruotsalaisia, joten olisihan se ihan jees opetella. :D

Oon myös miettiny että sitten kun toi mammalomailu loppuu että jos sitä kouluttautuisi uudelleen johonki muulle alalle kun ravintola-alalle. Nimittäin näillä työajoilla ei kauheesti voi töitä tehdä kun on pieni lapsi talossa. 
Mua kiinnostais joku koruartesaanin hommat tai sitte vaan joku aivan perus "miestenala". 
Saas nähdä.. 

Toi Vihtorikaan ei oo löytäny uutta kotia. 
Ja huomasin siinä aika ikävän piirteen tossa viikonloppuna kun oltiin lenkillä. Joku poika tuli meitä kohti eikä oikeestaan edes kiinnittäny koiriin mitään huomiota. Noh, Vihtori sitten päätti "hyökätä" tätä lasta kohden ja kauhee haukkuminen päälle. Poika säikähti aivan selvästi ja mä myös koska en oo koskaan nähny sen käyttäytyvän noin! Onneks koira oli kireellä remmillä, ettei tullu mitään vahinkoa! 
Oon tullu siihen tulokseen että olis parempi ehkä viedä se vaan suoraan lopetettavaks. 
Kaikkien kannalta ehkä parempi niin. 

Maha on taas kasvanu ja nyt mulla on ruvennu ilmenemään niitä harjotussupistuksia. Lauantaina niitä tuli aika paljon ja säikähdin jo että lähetäänkö tässä nyt synnyttämään oikeesti. :D 
Eilen kun menin nukkumaan niin mun maha oli aivan kivikova ja tuntu että nahka olis revenny ympäriltä. 
Mä vaan toivon että mulle ei tuu mitään kauheen isoa mahaa, vaikka ne suloisia onkin mutta niin on varmaan suloisia kaikki selkäkivut ja turvonneet nilkat yms. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentilla. :)