Sivut

sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Itsekunnioitus, onko se syötävää?

ARGH! mua ärsyttää tällä hetkellä niin paljo et nyt on pakko avautuu! 
Mua vituttaa ihmiset jotka tekee ihan mitä vaan päästäkseen piireihin "mukaan". 
..jopa on valmiita näyttämääm "touhunsa" muiden ihmisten edessä!
Ikäähän todellaki neidillä sattu olemaan lähemmäs 30v? 
Onko itsetunto noin alhanen?
Entä itsekunnioitus, ei varmaan koskaan kuullukkaan! 

Tää kyseinen henkilö sattu olemaan mun kans eilen samassa paikassa vähän juhlimassa (minä tietenki limsalinjalla). Henkilö ei koskaan ollut käynyt kyseisessä paikassa ja tietenki varmaan se "eka kerta" jännitti pahasti ja oli pakko saada jonkilainen hyväksyntä muilta. 
Ilta sujui ihan hyvin enkä oikeestaan kiinnittänyt tämän neidin tekemisiin huomiota kunnes sitten mun kaveri vähä vinkkas siihen suuntaan. No siellähän tää neiti imeskeli jotain jätkää. Ajattelin että no mikäs siinä ja kuulin myöhemmin että oli kyseessä ollut vielä hänen oma miehensä. Nooh, tää mies sitte lähti siinä illan mittaa pois. Seuraavaks huomasinki että tää neiti oliki kiinni mun kaverissa! No eipä siinä mitään mut kun ilta jatku pidemmälle niin sain todeta että tää neiti oli ollut illan aikana ainakin 4ihmisen kanssa ja yhden niistä kanssa näyttäny "sormet pilluun" -äksöniä meidän kaikkien edessä!

Mä oon ihmisenä semmonen, että annan kaikkien elää omaa elämäänsä enkä puutu toisten tekemisiin tai sanomisiin koska mäkään en itse halua että kukaan puuttuu mun asioihin.
No tän neidin hommiin sitte puututtiin ja sille kerrottiin että ei se homma toimii näin että täällä tarvii pilluunsa jakaa et pääsee piireihin. Ja tää kyseinen henkilö oli aivan aikusten oikeesti luullu et se ei voi kieltäytyä jos joku sitä vähä haluu kokeilla koska hänet on kutsuttu vieraaksi!! ANTEEKS MITÄ?!
Eipä munkaan tarvinu itteeni tuolla jakaa ja esitellä puolelle porukalle (eikä oikeesti kenellekkään) että pääsisin piireihin mukaan! 
Kyseinen ihminen sitte tänä aamuna oli mulle tonne lärvikirjaan laittanu anteekspyyntöä ja kertonu syynsä tähän järjettömään HUORAMAISEEN käytökseen. 
Tällä käytöksellä oli hakenu hyväksyntää ja kunnioitusta?! Sanoin sitte suoraan vaan että mun silmissä ei todellakaan kunnioitus noussu ja oon aivan varma että vaikka yrittäisin sen ihmisen kanssa uudelleen ystävystyä nii pisteet ei kauheesti nousis. Mä oon ensivaikutelma ihminen ja tän neidin ensivaikutelma oli täys huora. 

Mikä saa ihmisen tekemään tommosia asioita?
Onko se hinku niihin piireihin niin paha et ois valmis oikeesti pettämään, pilaamaan maineensa ja tehä ittestänsä täys pelle?! 
Säälittävää.

Oon pahoillani jos kyseinen henkilö sattuu lukemaan mun tekstin, mutta näin se on. 




2 kommenttia:

  1. Joo ite katoin kans samaa, että koko aika oli eri jätkän kimpussa.

    Hyväksyntää ja kunnioitusta tolla käytöksellä... Kyllä täytyy ihmisen olla pihalla jos niin ajattelee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Se on väärin ettei tunne omaa arvoonsa ja jakaa itteensä puolelle kansalle. -.-

      Poista

Nakkaa kommentilla. :)