Sivut

tiistai 6. maaliskuuta 2012

Eipä oo taas hetkeen tässä tullu mitään kirjoteltua, mutta eipä pahemmin ole ollut mitään kirjottamisen aihetta. 

Mulla on ollu ny pari viimestä viikkoa selkä aivan jumissa alaselän kohdalta aivan tonne persuksiin asti ja pahinta on että se on vaan toiselta puolelta. Mietin että voiskohan se olla jotain ku oon joskus tippunu kunnolla hevosen selästä ja häntäluu meni sitte samalla nii tää raskaus sitte jotenki rasittaa tota häntäluuta..? 
Pitäisi varmaan mennä lekurille tutkituttamaan tuo selkä, mutta pelkään että sieltä lyödään saikkulappu käteen ja käsketään levätä.
Mulla olis tää kuukausi vielä töitä tuolla paikassa missä oon nyt ja sitte määräaikasuus loppuu. Saa ny nähä sitten jos ne jatkaa sitä vielä siihen asti että jään mammalomalle (toukokuussa), mutta mä luulen että jos toi selkä jatkaa tommosena nii mä taidan ottaa mieluummin sitte sitä saikkua. 

Eilen oli sokerirasitus. Olin kauhusta kankeena niiden verikokeiden takia ja sen juoman, mutta ei se litku ny ollutkaan semmosta mitä mä kuvittelin. Se oli vähä niinku lämmintä cokista ilman happoja muttei silti aivan niinkään sokerista. Jälkimaku oli se pahin mutta kyllä sen litkun nyt joi ku tosiaan olin ollut 12tuntia juomatta ja syömättä nii voitte kuvitella että jano kyllä oli! :D (..vaikkei se janoa nyt oikeen vienytkään mutta sai sentään suun kostutettua)

Meidän vauvaki voi hyvin. Se liikkuu melkein koko ajan ja nyt oon ruvennu tuntemaan potkut ihan kädessäkin jos pidän kättä siinä kohdassa mihin pikkunen sattuu potkasemaan. 
Oon tässä ruvennu nyt miettimään että pitäisi varmaan noita tavaroita ruveta hommailemaan. Tai oon mä yhdistelmävaunut. pinnasängyn ja sitterin ostanu jo, mutta vielä puuttuu paljon! 
Mun entinen pomokin oli ostanu aivan ihanan potkupuvun ja housut ja paidan vauvalle! 
Kun ne sai käteensä niin vasta oikeesti tajus että mitä sieltä on tulossa ja sitte seuraavaks tajus että tässä ei tosiaan ole kun vähä päälle 3kuukautta enää aikaa! 

Nimiäkin on tullu mietittyä paljon, mutta se on vaikea nimetä ketään, jota ei ole vielä edes nähnyt! 
Sisko ja äiti kutsuu vauvaa "Huldaksi" ja J sanoo että se on "Pekonia". Mä en tiedä haluuko ne mun lapsesta kenties koulukiusatun vai mistä noi maailman "ihanimmat" nimet tulee. :D 

Hauska kun toi mun koirakin on varmaan tajunnu mikä tilanne nyt on. Sunnuntaina makoiltiin sängyssä niin Milli tuli makoileen mun viereen ja laitto pään mun mahan päälle (jota on oikeesti tehny joskus pentuna viimeks) ja jos se yöllä sattuu sänkyyn tulemaan nii se tulee aina aivan kiinni mun mahaan! :D Joskus se "suojelee" vauvaa niin että ku J yrittää koskea mun mahaan nii Milli saattaa näyttää sille hampaita ja käydä leikillänsä kimppuun. :D 

Torstaina onki viikkoja tasan 25. Menee kyl nopeeta aika! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentilla. :)