Sivut

maanantai 19. maaliskuuta 2012

Huh huh.. 
Viimesin viikko mitä oli, ei sitte ollu ollenkaa mun viikko. 
Tuntu että töitä olis ollu aivan älyttömästi (vaikka todellisuudessa oli sama määrä kuin normaalisti)
ja olin melkeen koko viikon kipee! Ja tuntu et mielialat ois heittäny vaikka kuinka paljo!
Eikä se tääkään viikko kovin hyvin alkanu..
Edelleen kipeenä ja kiukuttaa aivan sairaasti kaikki pienetki asiat. Ja huomasinpa että taas mulle oli sysätty kaikki paskavuorot duunissa (vloppuna 18-02 ja heti aamulla 12 sitte..) -.-'' !!
Mikäs siinä ku sunnuntaina pääsee kerranki duuniin, mutta aivan suoraan sanottuna vituttaa ku on sitte maanantain aivan ulapalla kun ei oo kerenny nukkuun paljo ollenkaa noiden vuorojen välillä. 
Ja mulla on oikeesti tommosten vuorojen takia aivan sairaan huono olo koko päivän. Vaikka kuinka tunkis sormia kurkkuun nii ei auta. Onneks ei tosiaan oo ku tää kuukausi (toivonmukaan) enää. 
JA huomenna olis neuvola! En todellakaan odota sitä. 
Ei siksi että vituttais mennä levitteleen jonku tuntemattoman eteen vaan sen takia että se lääkäri on kovakouranen idiootti joka ei todellakaan osaa hommaansa. 
Mutta se siitä avautumisesta taas. 

Hyviä uutisia on se että nyt mun maha rupee oikeesti jo erottumaan näiden mun suurien lihasteni takaa :D
Ja joka päivä tuntee liikkeet ja kaikki potkut entistä paremmin! Eilenki vauva potki vaikka kuinka kauan.
Sen potkut rupee vaan olemaan jo pelottavan lähellä mun kylkiluita. :D 
Onneks en oo mikää hintelö et kovin helpolla luut menis lysyy. 

Nyt oon ruvennu täs miettimään et hommaanko mä hoitopöydän vai sen alustan? 
Kummassaki on tosiaan hyvät puolensa.. 

2 kommenttia:

  1. Meillä tuo hoitopöytä on muuten ihan turha, kun tosi harvoin siinä vaippoja ollaan vaihdettu, mutta sitten ne laatikot taas on kätevät kun niihin saa vaatteita ja muita vauvan tavaroita. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii mäki mietin et sais tavaraa sullottuu niihin laatikoihin mut sit taas mietin et onhan tota kaappitilaaki aika paljo ja oon haaveillu semmosesta ihanasta lipastosta minkälainen mullaki oli sillon ku olin pieni! :)

      Poista

Nakkaa kommentilla. :)