Sivut

torstai 22. maaliskuuta 2012

Ei jaksa, huvita eikä kiinnosta.

Olo on ollu niin huono nyt koko tän ajan kun oon ollu kipeenä. Rupee käymään aivan mielen päällekkin jo.
Fiilis on koko ajan tosi väsyny, suoraan sanottuna vittuuntunu ja ärtyny ja välillä omallalaillansa alakuloinenkin. 
Kaikki muka tuntuu nii kauheen raskaalta vaikka mitään ei ole tehnykkää ja tuntuu ettei öitänsä saa nukuttua kunnolla. Tänään olis vapaapäivä ja laitoin kellonki herättämään vasta 12 aikaan että kerranki saisin nukuttua niin eiköhän J:n puhelin sitte pärähdä soimaan siinä puoli kymmenen maissa! 
Perkele että mua otti niin kovaa päähän, koska enhän mä saanu enää sitten nukuttua sen jälkeen! 

Ja eilen kuulin järkyttäviä uutisia. Äitin koira oli kuollu. Jotenki olin tosi "hajalla" koko päivän asiasta, vaikkei kyseessä ollut edes oma koira! Mutta kai se on nää hormoonit sitte jotka sekottaa niin pahasti tätä mun mielialaa. 

Mun pitäis mennä tänään käymään mun kummitädin luona. En oo nähnyt häntä muutamaan vuoteen, mitä nyt joskus naamakirjassa kuulumisia vaihdeltu. Mua jännittää aika paljo mennä sinne, vaikkei ole mitään syytä. 
Tuntuu että tän "kevätmasennuksen" aikana on tullut tämmönen kotoota poistumusen pelko.

Mutta pitäähän sitä nyt jotain positiivisiakin asioita jakaa! Tänään viikot on tasan 27! :) Mieletöntä ajatella kuinka "vähän" on enää edessä! 
Ja mun tilaama puhelinki tuli eilen postissa!
Mulla on ollu älyttömän huono säkä mun puhelimien kans nyt viimeset puol vuottta! 
Ensimmäinen hörppäs vettä, toisesta meni näyttö. :/
Mulla on ollu lainassa jos jonkimoista luuria, mutta viimesin oli kyl parhain. 
Siskon joku Nokian puhelin. Tosi hyvä ja toimi vielä kaikenmaailman kolhujen ja hermojen menetysten jälkeen. 
Olisin ostanut sen siskolta pois, mutta siinä oli kosteushäiriö ja sen huomasi aina silloin kun puhu puhelimessa yli 10minuuttia niin puhelu aina katkesi itsestään. Pienenä vinkkinä että lopetappas jo se pälätys! 

Lauantaina olis jonkimoinen kirppis mikä olis suunnattu lapsille ja vauvoille! 
Se alkaa 9aamulla ja loppuu jo 14päivällä. 
Haastoin kaveria lähtemään sinne mun kanssa ja se lupas tulla! 
Onneks on vielä huominen vapaa niin jaksaa sitten lauantaina nousta. :D
Mä en oikeestaan koskaan ole ollu mikään kirppis ihminen, mutta oon kuullu kuinka paljon sieltä löytyy vauvoille melkeenpä käyttämättömiä vaatteita niin pakkohan se on mennä tsekkaamaan!



2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kevään 2012 Muksukirppis pidetään Lauantaina 24. maaliskuuta kello 9-14 Mira-talossa, Kirkkopuistikko 34:ssa. Ostaja löytää tarvitsemansa helposti, sillä vaatteet on lajiteltu koon mukaan. Vaatekoot 50cm-150cm! Äitiysvaatteet, lelut ja lastenhoitotarvikkeet ovat myös esillä omissa osastoissaan. Huomioi pidennetty aukioloaika!

      NOIN! :D

      Poista

Nakkaa kommentilla. :)