Sivut

maanantai 21. tammikuuta 2013

viikonloppuja.

Tosiaan meillä oli neiti hoidossa ja minä NUKUIN!
voi jestas että teki hyvää kaiken tän valvomisen kans.. :) 
Oltiin perjantaina baareilemas ja mun väsymyksen takia mulla lähti mopo aika nopeeta käsistä.
Onneks osaan silti olla aina asiallinen. :D
Lauantaina mentiin kans, mutta mä olin lähinnä vaan muiden seurana, kun itse ei oikeen tehny mieli juoda. 
Mä nauroin aivan kippuralla ja sunnuntai aamulla mulla oli maha aivan kipee kaikesta
siitä hullutuksesta. :D

Julia oli faijalla ja siellä oli menny hyvin. 
Oli neiti päässy ekan kerran pulkanki kyytiin.
Harmittaa kun ei ollu ottanu kuvaa, mutta kerkeehän tuosta viel ottaa. :)
Ja oli neiti vissii ekat 5min jaksanu olla hereillä, mut oli sitte nukahtanu, 
että ei niiden pulkkailut kauaa kestäny. 

Sisko kävi tänään poikakaverinsa kanssa 
ja vihdoin ja viimein toi neidin uuden haalarin! 
Mumma oli ostanu sen. 



Salama kuvassa vähä vääristää väriä, mutta tykkäsin kyllä tosta. 
Oli muutenki tosi laadukas, kun kestää kosteuden, tuulen ja suojaa pakkaselta. :) 

3 kommenttia:

  1. Kiva haalari. :) onko se ens talveks vai vielä lopputalveks? Näyttää niin isolta. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyl sitä pystyy käyttöö pakkasillaki ku oli semmosta materiaalia. :D Joo se on aika ison näkönen vaikka onki kokoo 74, joka on ny käytös. :D

      Poista
    2. oho, oon lukenu aivan väärin :D siis täks talveks se on, ku tuo 74 ei varmaankaa enää ens talvena mee. :D toivon mukaan.

      Poista

Nakkaa kommentilla. :)