Sivut

keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Nyt se on täällä!


.. nimittäin vauvakuume.

Mun "pikkunen" ei oo enää vauva!
Nyt se on oppinu täydellisesti kääntymään ja yrittää opetella 
liikkeellelähtöä. Muutaman kerran on myös vieny jalat konttausasentoon, muttei 
oo saanu nostettua yläkroppaa käsien varaan.
Kohta se varmaan pakkaa tuolla jo matkalaukkua ja ilmottaa muuttavansa omaan kotiin!

Kuinka monen lapsella on jääny tämä "ryömimisvaihe" välistä? 

Mutta tosiaan, oon kattellu monena päivänä Huldiksen kuvia ja miettiny sitä
kun se oli vielä aivan vauva ja makas vaan paikoillansa. 
Mulla on ollu hetken aikaa havaittavissa lievää vauvakuumetta.

Mä oon päättäny, että kun lapsia hankin, niin niitä tulee olemaan kaks, maksimissaan kolme.
Enkä halua niille kauheen suuria ikäeroja, koska olis ihan hyvä jos niistä olis seuraa toisillensa ym.
Esimerkiks mä oon syntyny -91 kesällä ja sisko -93 talvella, ja kyllä mä voin sanoa
että meillä oli toisistamme seuraa ja aikalailla kaveriporukkakin koostu samoista kavereista. 

Me ollaan jonkinverran puhuttu toisesta lapsesta,
mutta oon sanonu J:lle että Huldiksen täytyy olla ainakin vuoden ikäinen ennen kun toisesta lapsesta haaveilu on edes aiheellista.
Joskus tuo meidän neiti on hieman vaativa, joten uskosin etten itse välttämättä jaksais maha pystyssä paimentaa tuota ipanaa. :D 





8 kommenttia:

  1. Noo eihän siihen oo ku puolvuotta niin Huldis on vuoden ja sitte toinen laps kehiin. ;)

    VastaaPoista
  2. Mulla on kolme lasta, 8/08, 3/10 ja 6/12 syntyneet, tuo puolivuotias osaa jo hirveästi kaikkea, kääntyy, ryömii, konttii, istuu ja nousee tukea vasten, joten alkaa jo ihan tuntumaan, ettei meillä ole vauvaa enää :D esikko ja tosikko on kuin paita ja peppu, heillä on ikäeroa tasan 1v7kk, tulee niin hienosti toimeen keskenään, kolmas on jo kans kovasti kiinnostunut isompien tekemisistä :) ..vauvakuume se vaan iskee taas iskee :D vauvat vaan on niiiiiiin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah, onpa reipas pikkunen :) joo, mulla tuli vielä tänään enemmän "ei enää vauva" fiilis kun huomasin että pikkusen suussa oli kaks hammasta aivan puhkeemas! :D mutta kyllä kun neiti alottaa älämölön nii muistaaki ettei hetkeen halua vauvoja :DD

      Poista
  3. Lisää vauvoja vaan kehiin! :D

    VastaaPoista
  4. Meillä jäi ryömimisvaihe todella vähäiseksi. En edes muista enään miten toi neiti liikku. Tais liikkua vaan sylissä :D Nyt on 1v2kk ja vasta opetellu kunnolla kävelemään eli meijän neiti oppii kaiken hitaasti mutta varmasti. Sanoja kyllä tulee iha kivasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei joo :) no tääl meil yritetään jo konttausasentoon. Osaa kyl ryömii taaksepäin mut eteenpäin menee muutamia senttejä. Meil jotku asiat on opittu tosi nopeeta, mut jotku taas aika hitaasti. Mut kaikki ajallansa. :)

      Poista

Nakkaa kommentilla. :)