Sivut

keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Ah, kerrostaloasuminen.

Poistinpas sen postausidea -jutun, koska mulla ei pitkään aikaa oo ees ollu halua kirjottaa tänne.
Kaikki sanat ja ajatukset aivan hukassa, 
lisäksi me ollaan vaihteeks taas kipeenä täällä niin ei jaksa edes ajatellakkaan mitään. 
Toteuttelen niitä vanhoja tässä kyllä kun jaksan. 

Niin ja kun selväksi kävi niin ollaan taas kipeitä.
Oon niin kyllästyny tähän yskään ja flunssaan. 
Julia on aivan tukossa ja lisäks sillä on noi kaks kasvavaa hammasta riesana.
Ja tietenki se on aivan hemmetin kiukkunen ja suuttuu pienestäkin.
Onneks on silti nukkunu yönsä hyvin ja on taas ruvennu nukkumaan ainaki 
2tunnin päikkäreitä kerrallaan. 
Oon myös pitäny sitä vaunuissa parvekkeella nukkumas, kun sanottiin et tekee hyvää tukkoselle lapselle kun on raitis ilma. 

Huomenna on pakko raahautua kaupunkiin hakemaan uus kahvinkeitin kun J oli tohelo ja 
rikko vahingossa vanhan keittimen pannun.... -.- :D 
Oon vanhanaikasesti sitte saanu keittää kattilalla kuumat vedet ja suodatella semmosen suodatinpussin läpi.
Jessus mitä myrkkyä. 

Voi jumalauta mulla menee järki kohta.
Sain syksyllä mun vuokrapaikasta ilmotuksen että musta on valitettu kun käytän saunaa 2tuntia viikossa.
Ensinäkin; missään ei lue että montako vuoroa saa olla asukkaalla viikossa.
Toisena; jos listassa on 5min ennen vuoron alkua vapaata niin kai mä ny meen sitte ottamaan sen vuoron jossei se oo kenellekkään muullekkaan kelvannu.
Ja kolmanneksi; olis vähintääki kohtuullista vaikka kirjottaa lappu tai tulla sanomaan suoraan asiasta (varsinki kun asunnon numero on näkyvillä) eikä soittaa ja vinkua heti pikipruukkiin.... 
Noh, tosiaan tänään sit siel joku sauno ilman vuoroa. Tuskinpa sille on kukaan valittanu?
Ja melkein aina joku on osaks meidän vuorolla saunas, aina saa odottaa ainaki 10-15min ylimäärästä et pääsee OMALLA vuorolla saunaan. 
Lisäks tuol pyykkituvas ramppaa joku kulttuurinrikastaja joka pesee joka helvetin kerta pyykkiä 
mun vuorolla  ja aina selityksenä on se et oli päivän edellä listassa. 
Enskerralla stoppaan koneet ja nakkaan sen pyykit roskiin. 
Lisäks mun alakerrassa asuu pariskunta, joka on päivät aivan hiljaa,
mutta ne alottaa riiteleen heti kun hiljasuus alkaa. 
Yritä siinä nyt sitte itte nukkua ku möykkä on semmosta, että vois
luulla tulevan viereisestä huoneesta.
Ennen ne soitti musiikkia keskellä viikolla volat kaakossa, 
mut viikonloput ne eli suhteellisen hiljaa, mutta luulen et niistä on joku valittanu kun ne ei sitä enää
harrasta.
Myös tää meidän ihana paskavaippaterroristi (josta oon varmaan kirjottanukki) on myös rauhottunu,
koska uhkasin viime kerralla tunkee sen paskavaipan niiden postiluukusta sisään.

Ehkä oon joskus vähä turhanvalittaja, mutta mä maksan tästä asunnosta vuokraa melkein 650e
joka kuukausi, niin kyllä mä ny pikkusen toivosin että saan saunoa omalla ajalla rauhassa, pestä pyykkini
kun oon ajan varannu ja nukkua yöni ilman että joku koko ajan karjuu alakerrassa. 
Vai oonko väärässä? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentilla. :)