Sivut

keskiviikko 16. tammikuuta 2013

rättipoikkipuhki!

Huh huh, vasta puoliväli viikosta ja mä oon aivan rätti!
Päätettiin laittaa neiti viikonloppuna hoitoon mun faijalle.
Mä oon aivan yliväsyny tästä 2viikkoa kestäneestä sairastelusta (ja siitä ihanasta oksutaudista<3).
Me siis kaikki 3 ollaan oltu kohta 2viikkoa kauhees flunssas, yskäs ja kaikki ollaan 
käyty vuoronperään vatsatauti  läpi.
Onneks nyt ollaan paranemaan päin ja neidillä on vaan enää ärsyttävä pikku yskä riesana.
Huomenna soitan kyllä lääkäriin, jos jatkuu vielä, ettei vaan oo mitää keuhkoissa. 

Eli siis viikonloppuna aijon nukkua!! Ihanaa. :) 

Huomenna saa taas juosta asioilla!
Pitää käydä pankissa tyhjentääs Julian säästöhippo (hippo on jo haljennu pepusta kun oon änkeny hiljua sinne väkisin :D ) ja viedä sille rahaa tilille.
Sitte jos VIHDOIN JA VIIMEIN sais vaikka haettua sen kahvinkeittimen.. :D
Ja pitäs jaksaa raahautua kauppaan hakee loppuviikon ruoat + neidin kyläruoat
ettei niitä tarvi sitte stressata.
Lisäks pitäis siivota ja pyykätäkki. 
Niin ja apteekissaki käydä. 

Että hyvää loppuviikkoa ja viikonloppua vaan, koska musta tuskin kuuluu ennen 
ensviikkoa! :) 


Pakko vielä laittaa tämmönen hauska tilannekuva, missä neiti "lukee" mainoksia : 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentilla. :)