Sivut

keskiviikko 30. tammikuuta 2013

EasyFit.

Dodiin, maanantaina tuli vihdoin ja viimein ladattua se kauan puhuttu salikortti!
Tarkotuksena olis nyt nää ekat viikot käydä pari kertaa viikossa ja sitte nostaa kolmeen kertaan. 
Mulla on tavotteena saada tiputettua painoa (joka tietenki on paljo myös syömisestä kiinni) ja kiinteyttää mahan seutua ja jos sais vähän jalkoja, käsiä ja persustaki "pienennettyä". 
Ja tietenki se hyvä kunto on myös pääasia. 
Eilen oltiin P:n kanssa sitte hakemassa ne avaimet sieltä toimistolta ja päätettiin jäädä vähä kokeilemaan
niitä laitteita.

Mä en oo yläasteen jälkeen käyny salilla ja mullehan oli kiva opettelu, että miten kaikki toimii,
mutta onneks oli suhteellisen helppo käyttösiä laitteita.
Alotettiin aika pienillä panoksilla, kun ei kummatkaan olla juuri mitään liikuntaa hetkeen harrastettu.
Naurettiin, kun lopetettiin juoksumatolla niin tuntu kun olis kävelly pilvien päällä. :D 

Reilu tunti meillä aikaa siellä vierähti.
Päätettiin että perjantaina mennään koittamaan spinningiä.
Mä vaan odotan lauantaiaamua!

Mun mielestä se oli hyvä paikka ja erilaista porukkaa oli paljo.
Eli ei siis mitään LadyLinen bimboja, jotka kyttää nenänvarttansa pitkin. Sori nyt jos johonki lukijaan kopahti :D 
Porukkaa siellä vaan sattu olemaan sillä hetkellä aika kiitettävästi. Mietittiin että mihinkä aikaan meidän kannattas oikeen ruveta käymään, ettei sali oo aivan täynnä. :D

Onneks tänään ei sen kummemmin paikat ollu kipeinä kun tuli silti venyteltyä hyvin. 
Vähä reisissä tuntuu kun nostelee tota palleroa maasta.  :D 

Julia oli sillävälin päättäny kiukutella oikeen urakalla kotona.
J näytti aivan nuutuneelta "kotiäidiltä" kun tulin kotia.
Mä luulen että sille on tulossa 3 hammas, koska sörkkii suutansa koko ajan 
ja on kyllä ollu vähä kiukkunen viime aikoina.
Myös kuolaa on ruvennu tulemaan samallalailla, kun sillon kun neiti sai 2 alahammastaan samaan aikaan. 

Tänään olis tarkotus mennä moikkaamaan vanhoja kavereita pitkän tauon jälkeen.
Oon nähny heidät viimeks ennen vauvan syntymää ja en tiedä miten sitten ei oo tullu lähdettyä kahvittelemaan sinne, vaikka aika lähellä asuvatkin.. :s 
Ja lauantaina J menee kisoihin (harrastaa judoa) niin sillävälin me mennään Julian kanssa moikkaamaan mun vanhaa luokkakaveria, jolla on myös viikkoa nuorempi tyttö kuin Julia on. :) 
Ainakin ohjelmaa on loppuviikoksi.

Loppuun vähä kuvia, mitä räpsittiin K:n kanssa tossa alkuviikosta: 



"Tänne se kamera!" 

Hirmuinen kuolamonsteri <3



5 kommenttia:

  1. Yleensä aamuisin ja iltaisin saleilla on tunkua. Päivällä taitaa olla hiljaisempaa.
    Ainakin sen perusteella mitä oon kuullut.

    VastaaPoista
  2. Itse kävin easyfitillä jonku aikaaa mutta koin että juuri sielä oli tuollasia ihmisiä josta sanoit ! Nyt käyn ladylinella ja on kyllä paljon mukavampi paikka,varsinkin kun suurin osa naisista on vähän vanhempia niin ei ole näitä nenänvarttapitkin kattojii :) mutta on se easyfit muuten hyvä paikka ! Tsemppiä treeneihin !:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aj jaa :( no mutta hyvä että viihdyt siellä ladylinellä. Mulla varmaan on jääny siitä paskanmaku suuhun kun kaikki mun tutut jotka on nii itteensä täynnä käy siellä niin ei oikeen haluu sellasee paikkaan mennä edes. :D

      Poista
    2. Keskustan lady linel kyl saattaa olla tollasia XD mut kivihaassa ei ! Tai ainakaa ei oo tullu vastaan !:)

      Poista
    3. :D joo no siel keskustas oon käynykki tsiikailees. menee vaan itellä motivaatio ku joutuu jonku pissalissun silmän alle. Ottas perkele kuvan nii kestää kauemmin. ;D

      Poista

Nakkaa kommentilla. :)