Sivut

maanantai 4. kesäkuuta 2012

Unia..

Viikkojahan on tällä hetkellä 37+4.
Olokin on sen mukanen. Kävely tuntuu välillä vähä raastavalta, harjotussuppareita on ollu paljo ja nukkuminen on yhtä helvettiä. Onneks ei pitäis olla enää kovin kauaa. :D 
Eipähän ainakaan tuu toisesta unelmoituu aivan heti kun muistelee raskausaikaa. ;) 

MUTTA mä näin taas aivan kummallisen unen!:

Olin mun entisessä työpaikassa töissä, se pubi Hutskilla, ja yhtäkkiä rupesin synnyttämään. 
Siitä sitten lähin YKSIN sairaalaan. 
Itse synnytystä mä en mun unessa nähnyt enkä saanu vauvaa heti syliin enkä edes tietää kumpi se oli. 
Tottakai sitten oletin mun unessakin että se on tyttö. 
Sitten vauva tuotiinki mulle ekaa kertaa näytille. Se laitettiin mun päälle makaamaan ja mä meinasin tukehtuu sinne alle koska yhtäkkiä se olikin ihan murrosikäsen mitoissa! 
..ja poika vieläpä! 
Sitten se murrosikänen otettiin multa taas pois. Matkan aikana se tosin muuttu taas vauvaks, mutta jo silti niin isoks joka osaa seistä tukee vasten. 
Poika vietiin nukkumaan ja samassa mä rupesin mun puhelimella laittaan kaikille viestiä et onko kenellläkään poikien vaatteita, että mulle on kaappi täynnä vaan tytöille tarkoitettuja. :D
..sitte heräsinki järkytykseen kun J:n herätyskello rupes soimaan. (ja varmaan heräs kaikki muutki tässä talossa)

Mitähän mä sitten..
Eipä oo ollu kauheen erikoinen vloppu. Ollaan vaan oltu ja ulkoiltu, ku J:n poika on ollu täällä. 
Saunottu ollaan kumpanakin päivänä, mutta ei tuo yks näyttäny merkkejä et se pihalle haluais! 
No, eihän ny vielä mikään kiire ole. :) 

Ensviikonloppuna on pakko kyllä lähtee evakkoon täältä kaupungista, kun on ne typerät festarit Hietskussa.
Kaikenmaailman nistit siellä piripäissään pyörii neulat kädessä. -.- SAIRASTA. 
Olishan sinne varmaan ite tullu mentyä jos siellä olis edes YKS kattomisen arvonen bändi. 
..tai onhan siellä yks, mut oon nähny sen joku 2-3 kertaa livenä. 
Toivottavasti Hietsku uppoo ja nistit mukana. :) 

Huomenna olis taas neuvola. Saas nähdä taas. :D 
Mutta huomenissa varmaan sitten lisää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentilla. :)