Sivut

sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

Voi valitusvirsi!

Synny jo vauveli!
Mä en jaksa näitä loppuraskauden ihanaisia kipuja ja jatkuvaa kiukkusuutta ja väsymystä.
oikeesti heräisin joka yö mieluummin siihen et kiukkunen vauva huutaa pinniksessä,
ku että mun pitää juosta pää kolmantena jalkana vessaan tai vaihtaa toiselle kyljelle koska toinen puoli on puutunu! 

Oltiinpa mökkeilemäs viikonloppu. Milliki heitti talviturkkinsa (pakon edessä kun J kanto sen veteen) ja sai punkin. Oli kumminki itse saanut sen poiskin, huomasin vaan punasen rinkulan mahassa. 

Huomiseks on luvattu semmoset rapiat +20 lämmintä! 
Mä kans toivon et sitte on kans sen verran, koska mä aion maata koko päivän pihalla ja tasottaa tän mun ihanan rusketuksen jonka oon saanu jo hankittua! ;) 

Huomaa heti ku Vaasassa on jokku hippifestarit niin pyöräki katoo pihasta. 
Sitä ennemmin on saanu olla ainaki 3kk rauhassa, ilman että on tarvinu lukkoon laittaa ja nyt sitte.
Noh, melkeinpä käyttökelvoton se olis kohta ollu ku kolisiki viimestä päivää, mutta oli sillä ihan mukava aina polkasta neuvolaan tai kaupunkii kun tota matkaa ny ei kauheesti silti ole. :) 

Nyt mun on pakko ottaa itteeni niskasta kiinni tulevalla viikolla ja pistää kuntoon toi vauvan huone. 
No okei, meidän huoneessa se tulee kummiski ensimmäiset kuukaudet nukkumaan mut on se hyvä jos olis kaikki tavarat silti samassa paikassa eikä siellä täällä. 
Ja pitää myös nyt oikeesti löytää se turvakaukalo! 

2 kommenttia:

  1. Tiistaina yöllä voit alkaa synnyttämään, et ennen sitä! :D Äääh, joni vaunuttelee vauvan kans kotiin ja sä meet jonku kyydillä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä luulen et tää viikko kyllä ollaan viel rauhassa, josko vaikka ensviikolla vois ruveta tapahtumaan :D no onneks voi aina laitana joltaki et pääsee synnäriltä kotia nii voi sitte vaikka hommata ihan oman ku on päässy pois laitokselta. :D on tos ny muutama ollu ja toinen olis ihan tutulla myynnis nii sen voiski uskaltaa ostaa :P

      Poista

Nakkaa kommentilla. :)