Sivut

tiistai 29. toukokuuta 2012

"Näytä mulle missä sulla on palamisraidat.."

Taas menny hetki kun on viimeks kirjotellu. 
Ajattelin kerranki vähä lisäillä kuvia kun sain vihdoin ja viimein jotain koneelle laitettua. 
Oon kyllä ottanu kaiken irti nyt kun on ollu näitä aurinkoisia ja lämpimiä päiviä! 
Torstaina menin J:n kans hakemaan meidän tilaamat kesäkengät!
Mulle tuli oikeen "teini -olo" kun vedin mun mustat tennarit jalkaan. 

Tuli myös tilattua tommoset valkoset.
Ja kivasti komeilee noi mun talvimonotki vierellä ;) 

Ja tottakai sitä jäätelöäki piti hakea! 

Krista tuli sitte mun kans vielä nauttimaan auringonpaisteesta kun J lähti kaverinsa kanssa seikkailemaan. 
Illemmalla menin myös yhen kaverin kans avaamaan terassikauden. Tosin kahveilla se avattiin :D 

Perjantaina aamulla J lähti töihin ennen yheksää ja mä en saanu nukuttua, joten viihdytin itteeni sitte mutanaamiolla! Älkää säikähtäkö kuvaa! 
SHREKIN PALUU! 


Mutanaamio ei tainnu olla parhaimmasta päästä koska naama rupes punottamaan samantien! 
Onneks sitä kesti vaan muutaman tunnin ja illalla se oli aivan normaali taas.

Käytiin sitte J:n päästyä töistä koirapuistossa kaverini ja hänen hoitokoiran kanssa. 
Siellä oli kolmaskin vieras koira ja olin yllättyny että toi mun "elämäänsä kyllästynyt laiskiainen" olis jopa halunnu leikkiä sen kanssa. :o Kai Millillä on kevättä rinnassa ja talvimasennus vihdoin loppunu. :D 
Illemmalla mentiin sitte vielä ajelemaan kaverin kanssa. 

Lauantaina sitte heräiltiin ja mentiin torille istumaan. Päätettiin lähtee J:n porukoiden mökille grillailemaan ja rentoutumaan. 
Kärtsäsin sitte itteni, mut onneks tuo rusketukseks muuttuu ajan kans. :D 
ah, mikä punotus ;) 

Sunnuntaina oli edelleen hieno ja lämmin ilma niin päätettiin ottaa koira mukaan ja mennä torille jätskille. 
Siitä jatkettiin vielä rantaan istumaan hetkeks. 

Vähä sen näkönen ettei ollu kovin innostunu kun kuvailin sitä. :D 

Eilen sitte vaan siivoilin ja tiskailin kun kotihommat oli vähä jääny noiden hienojen ilmojen takia. 
Tänään olinki aamulla neuvolassa / lääkärissä. 
Kaikki oli hyvin ja sykkeet oli noussu siihen 150 taas. Johtu varmaan siitä kun "Hulda" taas riehu menemään. 
Lääkärikin ihmetteli että ompas se vilkas ja aktiivinen vaikka tilaa ei kauheesti pitäis enää olla liikkua.
Mun säkällä tulee joku rasavilli ipana joka panee kämpän remonttiin! :D <3
Sf-mitta oli sen 32, että oli se viime kerrasta kasvanu puoltoista senttiä. 
Nyt vauva on vaihtanu "kotipuolen" tonne oikeelle puolelle ja sen huomaa kun toinen kylki on koko ajan kauheen kova ja toinen normaali. :D 
Lopuksi vielä vähä masukuvaa. :) 
RV 36+5 <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentilla. :)