Sivut

keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

Neuvola.

Tänään oli neuvola taas. 
Sykkeet oli 131 melkein koko ajan ja sf-mitta 33,5cm. 
Viikkojan on siis nyt 38+6
Paino oli hiukan laskenu ja neuvolatäti neuvoi juomaan vähä enemmän nesteitä.
Eli siis kaikki on hyvin :) 
Viikon päästä taas aika, mut kyl mä toivosin ettei tarvisi mennä vaan viikon päästä meillä ois jo vauva sylissä <3 !
Mä jopa kävelin neuvolaan ja takasi ja voi luoja mulla oli kuuma ja tuntu että olisin kuollu matkalla! 
Kun lähin niin kello oli vasta joku puoli 10 paikkeilla aamulla ja hellettä pukkas!
Mutta ei saa valittaa ku on lämmin ja aurinko paistaa! Nyt on K E S Ä ! 

Mutta sitten sai taas ottaa yhteen sen aina niin helvetin hienon soskatädin kans. 
Ja tulipahan todettua että sen esimies on samanlainen idiootti. 
Pitää tosiaan olla tyhmä että haluu olla tommosessa  ammattissa. 
Ilmeisesti saa omien oikeuksien takia mennä oikeuteen asti kun ne yrittää kusettaa mua ja J:tä aivan 6-0!
Nyt pitää odotella huomiseen että mitä siellä on taas päätetty meidän pään menoks ja kattoo että pitääkö sitte vielä lähtee valittamaan ylemmälle tasolla vaiko oikeudessa nähdään. 
Kaiken maailman tampiot ja laiskat lusmut nostelee tukia tililtä minkä kerkee eikä edes mieti töihin tai kouluun menoa ja ihmiset joilla on ammatit (mulla jopa kaks!) joutuu kärsiin siitä että oma tilanne on tilapäisesti tämmönen ja on oikeesti pakko turvautua soskaan että pärjää. 
Suomessa ihminen ei saisi yrittää elämässään IKINÄ mitään, jos haluaa apua vielä jossain vaiheessa. -.-

Onneks silti J pelasti mun päivän ja piti lupauksensa ja pesi matot! 
Taas yks homma mulla vähemmän sitte synnytyksen jälkeen. 
Nyt vaan keskityn olennaiseen, eli auringonottoon ja odotteluun!

Hyvää kesäistä loppu päivää! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentilla. :)