Sivut

tiistai 5. kesäkuuta 2012

Neuvolakuulumisia.

Eli tänään oli neuvola. 
Kaikki oli hyvin niin kuin ennenkin. :) 
Viikkoja on siis kasassa huimat 37+5 ja sf-mitta oli 33. 
Paino on ruvennu nyt viimesten viikkojen aikana nousemaan ja sen kyllä huomaa kaikista turvotuksista. :D
Voin aivan suoraan sanoa että mä vaan odotan sitä aikaa että pääsee kävelemään kunnolla ja ruveta tekemään vähä raskaampiakin juttuja. :) 
Sykkeet oli sitä 141 ja täti sano että tulee kyllä reipas lapsi, jos sykkeet pysyy samana. :) 
Sitte jutskailtiin vähä imetyksestä. Piti tehdä se imetyssuunnitelma.
Ite olin aivan raskauden alussa sitä mieltä että mä en aio imettää, mutta nyt loppua kohden se mieli on kyllä muuttunu. Mä ainakin aion yrittää, jossei muuta. 

Otin puheeksi neuvolassa tommosen ihanan vaivan.
Mulle on ilmestyny joku ihme näppylä tohon navan viereen.
Se on aivan olematon ja muistuttaa lähinnä hyttysen puremaa. 
Huono on se että jos siihen vähäkin koskee nii tuntee semmosen piston mahassa sisällä ja sitä kutittaa välillä aivan julmetusti. Neuvolassa täti meinas että tuskin on mikään vaarallinen, mutta seuraillaan nyt sen kehittymistä. 


Ja oli aivan pakko laittaa tää, kun sopii hyvin ajankohtaan ja rupes ainakin ittee naurattaa kun luin tän. :) 

2 kommenttia:

  1. Mäki oon nyt tullu siihen tulokseen että aijon yrittää imettää (vaikka jotenkin jänskättää se kun jokku sanoo että se sattuu jne) mutta kyllä mä oon miettiny että on se sille niin paljo parempi että teen sen, jos vaan onnistuu...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, vastustuskyky paranee ainaki. Mua kans vähä hirvitti se kun jotku mun tutut on puhunu imettämisestä et se tuntuu sitte mukavalta ku vauva saa hampaita yms. Oon miettiny että sit kun niitä hampaita rupee tulemaan niin jos yrittäisi sit korvikkeilla pärjätä ja lopettaa imettämisen.. :)

      Poista

Nakkaa kommentilla. :)