Sivut

maanantai 11. kesäkuuta 2012

Semmoinenkin asia kuin käytöstavat.

Miten voi olla että nykyajan lapsilla ei oo mitään käytöstapoja? 

Huudellaan vittu perkele saatanaa tuolla pihalla ja kustaan minne huvittaa, vaikka asuis samassa pihapiirissä missä leikkii?!
Samaisista lapsista oon kuullu että ne haistattelee vanhoille ihmisille ja ei usko mitään mitä niille sanoo! 
Se on tosi kiva yrittää istua tuolla parvekkeella ja nauttia olostansa ja lämmöstä ku KAKARAT huutaa pihalla ja käy kusella just mun parvekkeen alla. 
Eikä siinä mitään mutta aikasemmin siinä toimi lasten päiväkoti. Tosi kiva niille lapsille varmaan kontata tuolla kusessa ja haista loppupäivä aivan kuselta! 
Ilmotin tänään eräälle vanhemmalle lastensa touhuista ja todellaki toivon että meno muuttu tai joudun ottamaan yhteyttä vuokrapaikkaan. Eipä niitä kissoja ja koiriakaan saa pihassa kusettaa!
Ja pelkään sitä että oma lapsi joutuis kontata tuol lasten kusessa tai sit kun sen aika on, että pieni oppis puhumaan niin sen eka sana on joku "vittu, kulli, pillu" tai muu vastaava sukupuolielin!

Silloin kun mä olin pieni niin olis tullu ympäri korvia jos olsin kiroillu, saati sitte haistatellu jollekki aikuselle!
Mä aion ainakin itte pitää siitä huolen että mun lapsi ei tuu roikkuun "kylillä" iltamyöhään (vaikka olis kuinka kesäloma ym.) ja kiroo ku rekkamies! Varsinkaan kun ikää on tosiaan vasta joku 5-8 vuotta.

Ehkä joku miettii et mä oon kauhee tiukkapipo ja mun lapsi tulee olemaan jossain keskitysleirillä kun se kasvaa, mutta mun mielestä vanhemman velvollisuus on kasvattaa lapsesta kunnon ihminen eikä mikään helvetin räkänokka joka makaa kadulla kusessaan tai ryövää mummoja! 



2 kommenttia:

  1. Ei sitä tiukkapipoisuudeksi sanota. Se on sitä kunnon kasvatusta. Meillä nousi aina kauhea meteli jos kotona uskalsinkin kiroilla. Joista ihmisistä huomaa ettei ole kotona kauheasti välitetty sellaisista "sivuseikoista" kuin nätisti puhuminen ihmisten ilmoilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii, mun mielestä hyvät käytöstavat pitää olla ja muutenki tympii nää suklaapatukalla lellityt äitin pikku porsaat jotka voi tehdä ihan mitä huvittaa. se on kiva meille muille kattella vierestä ku toinen kiroo ku raavas äijä ja ei omista minkäänlaisia tapoja.

      Poista

Nakkaa kommentilla. :)