Sivut

torstai 10. toukokuuta 2012

Kauhee motivaatiopuute kun on satanu viimeset pari päivää. 
En oo kauheesti mitään saanu tehtyä, makoillu vaan.
Pari viimesintä yötäki on ollu hirveitä kun koko ajan on kauhee kuuma tai sitte maha painaa tai sais juosta vessassa tyyliin 10minuutin välein. -.-
Kyllä mä rupeen oleen jo sitä mieltä että sais tää raskaus loppua :D !
..ei sillä että en tykkäis, mutta ei tää aina niin ruususta ole vaikka niin monet sitä hehkuttaaki. 

Tänään illemmalla mä meen piiiitkästä aikaa kahville Jennyn ja Rosan kans! 
Me ei olla pitkään aikaan tehty mitään yhes ja on käyny mielessä monta kertaa ehdottaa, mutta sit se on aina jääny. /:

Olis tarkotus jos saisi viikonlopun aikana vihdoin ja viimein raahattua nuo tavarat tuonne varastoon ja mä saisin ruveta toteuttamaan itteeni. Mua nyt kyllä vähä tympii kun en saanu aikaseks maalattua sitä pinnasänkyä (vaikka tässä aikaa vielä olisikin)
mutta eiköhän se ihan tommosenaankin mene. :)

Pitäis myös ruveta metsästämään tonne partsille jonkimoiset kesäkalusteet. 

Tänään viikkoja 34 ! <3 ei kauaa enää :)

1 kommentti:

  1. Hihii, mä oon tehny ton :) löytyy kun menee vähä alaspäin noita mun kirjotuksia. :)

    VastaaPoista

Nakkaa kommentilla. :)