Sivut

keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Tänään oli neuvola! 
Sf-mitta oli 30,5 ja sykkeet oli 130 suunnilleen. 
Juteltiin nyt paljo noista harjotussuppareista kun mulla on ilmenny niitä aika paljo.
Melkeenpä joka kerta kun vähän liikun niin maha vetää aivan kivikovaks. 
Neuvolassa sanottiin ettei niistä tarvi huolestua, jossei ne oo kivuliaita.
Joskus ne on kyllä kävellessä pistäneet mut siihen ne on jäänytkin. 
Mulla on myös nyt alaselkä ollu viime aikoina tosi kipee. Yks yö en meinannu sängystäkään päästä ylös. :/

Juteltiin myös siitä että minkähän näkönen vauva on tulossa. :D
Mä veikkaan että sieltä tulee pieni tyttö (alle 50cm on mulle pieni, koska ite olin 52cm, eli aika iso tyttö), koska tää mun maha ei oo mistään suurimmasta päästä. 
TOSIN se vauva alkaa aivan mun kylkiluiden alapuolelta, että ei sitä osaa sanoa.
Jostaki luin että viikolla 37 vauva on jo niin iso että se rynttää kylkiluut kasaan tonne ylös. Mä toivon että mulle ei tapahdu niin koska mä luulen et mun kylkiluut on jo niin kasassa kun olla ja voi! 
Sitten mä luulen että vauvalla on paljon hiuksia ja ne on aivan mustat, koska itellä oli syntyessä ja J:llä on edelleen aika tumman ruskee tukka. (Siis silloin kun se antaa sen kasvaa eikä leikkaa heti kaljua :D)
Ja silmät on varmaan siniset koska meillä on. Tosin mun silmien väri saattaa joskus vaihtua sinisestä harmaaseen ja J:llä on toisessa silmässä semmonen vihreä "pilkku", mutta sen huomaa jos on oikeen lähellä. 

Mulla alko tänään virallisesti mammaloma! 
Nyt tajuu oikeesti että kuinka lähellä me ollaankaa sitä H-hetkee. 
Nyt se jännityskin on menny pois, tosin nyt mä oon vaan entistä malttamattomampi että vauva syntyis. 
Monet on meiltä tullu kyselemään nimeä. 
Ois mukava et vauvan nimessä olis jotain mikä kiertää meidän sukua ja sitte jotain joka kiertäis J:n sukua. 
..mutta niilläkin taitaa olla aika poikavoittosta tuo "lisääntyminen" :D 
Mun suku onki sitte melkeinpä tyttöjä täynnä. :D 
Jos vauva olis ollu poika, niin olisin tismalleen tienny mitkä sen nimet ois ollu. :D 

Vauva oli myös pysyny hyvin pää alaspäin ja sanottiinki että nyt ei saisi enää kääntyä toisinpäin, enkä mä uskokkaan että niin tapahtuu. 
Painoa multa oli tippunu 200grammaa, mutta se nyt ei oo niin vaarallista ja se varmaan saatto johtua myös siitä että mä en ollu syöny aamupalaa ja satuin polkemaan sinne. :D
Onneks pääsee silti vielä pyörällä liikkumaan, ettei tarvi aina kävellä ku se on välillä yhtä tuskaa. :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentilla. :)