Sivut

maanantai 14. toukokuuta 2012

Ja vähän viikonlopusta..

Olin tosiaan kaffittelemassa torstai-iltana Jennyn ja Rosan kans. 
Oli mukava nähdä ja jutella niitä näitä ja asiaa kyllä riitti, kun ei olla pitkään aikaan kolmestaan oltukaan! :) 

Perjantaina sitte Emmi ja Toni tuli aamupäivällä yllätyskaffille. Taas jaettiin muutaman viikon juorut!;)
Sitte me vietettiin ns. koti-iltaa J:n kanssa ja katottiin lätkää. 

Lauantaina mentiin sitten "kotkanpesälle" vähän pelaileen ja moikkaamaan tuttua joka oli Härmästä tänne raahautunu. Porukat siinä vähän otti ja päätettiin sitte mennä "muutamalle" tohon Happy Barreliin. 
Oli mukavaa ja osalla porukalla sitte jatkettiinki Sekuun (kaupungin Wanha Mestari) ja siellä sitten viihdyttiinki pidemmän aikaa. 
Joku pyöräkauppiaskin iski silmänsä muhun ja yritteli monet kerrat illan aikana. Onneks joka kerta mut aina pelastettiin! :D 

Sunnuntaina sitten kävinkin äitillä syömässä ja viettämässä aikaa. <3
Envuonna sitte saakin niitä ite vietellä tuota merkkipäivää ja uhkasin jo että jossei tuu kaffeja sänkyyn nii ei hyvä heilu. ;) 

Tänään oliki siivouspäivä kun ulkonakin oli niin huono ilma ettei sinne huvittanu mennä! 
Huomenna olis taas perhevalmennus, aiheena lastenhoito. 
Se on mulla vielä harkinnassa että mennäänkös vaiko ei.. 

Ja tänään, VIHDOIN JA VIIMEIN mä olin saanu kelasta päätökset mun vanhempainrahasta ja työkkärintuesta.
No joo, työkkärintuki -juttu ei ollu ilouutinen, koska olin saanu liian hyvät lomakorvaukset etten ollu oikeutettu siihen rahaan ensimmäisten viikkojen aikana.

Pitää sen verran vielä hehkuttaa, että eipä tarvi miettiä että mistä kastemekko.
Meillä suvun lapset on kastettu samalla, mun äiti on kastettu aivan ekana!
Eli kaunis ja yksinkertanen mekko. :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentilla. :)