Sivut

maanantai 1. lokakuuta 2012

Viikonloppuja.

Murunen oli hoidossa faijalla ja kuulemma hyvin oli menny. :) 
Onneks, koska mua kieltämättä vähä jännitti perjantaina ku Huldiksen auton kyytiin lastasin,
että mitenköhän se lapsonen pärjää. 

Mun viikonloppu ei ollu kummonen ja tosiaan toivon ettei tuu samanlaista viikonloppua.
Suoraan sanottuna aivan syvältä.
Eräät ihmiset sai sen pilattua niin totaalisesti ettei mitään rajaa.
Toisen kanssa sain sovittua, mutta mä toivon että se toinen ei mun naaman eteen hetkeen erehdy tulemaan.
Mä en sen kummemmin aio tätä täällä setviä, mutta mulle sanottiin niin rumia asioita
ja yritettiin syyttää mua semmosista asioista mitä mä en oo KOSKAAN tehny.
Toivon, että kyseinen henkilö menis hetkeks itteensä ja miettis omalle kohdallensa. 
Joskus ihmettelen miten ihmiset on niin kaksnaamasia.
Oon kertonu tälle henkilölle paljo asioita, joista se on luvannu ja aina sanonu ettei koskaan kerro eteenpäin.
Noooh, tottakai se sitte läväytti JOKAISEN asian siinä kaikkien kuullen.
Se siitä luottamuksesta.

Oli mulla tosin lauantaina illalla ihan mukavaa kun oltiin kavereiden tupareissa ja sitte eräissä grillibileissä. 

Onneks on nyt pitkä tauko tästä juhlimisesta.
Ottaa vaan päähän että oon tullu taas kipeeks. 
Olin nieluviljelyssä tänään ja ne veikkas herpangiinaa. 

No, toivottavasti tästä kohta parannutaan ja sais jonkimoiset antibiootit, ettei kerkeis tuohon kakaraiseen tarttua!
Niin ja keskiviikkona neuvola, ei jaksa odottaa enää! 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentilla. :)