Sivut

keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Vähän pidempi postaus.

Kävin sitte uudestaan lääkärissä tuon korvan kans.
Lääkäri sano että on aika pahan näkönen ja ihmetteli et miksei Amoxinit oo tehonnu.
Sain lisää antibiotteja ja Duactia, joka on kyllä tarkotettu allergisen nuhan hoitoon, 
mutta poistaa kuulemma sitä nestettä korvan sisältä.
Tippoja en saanu, kun kyseessä on välikorvatulehdus niin tipat ei kuulemma oikeen auta siihen. 
Varattiin myös aika korvakontrolliin kuukauden päähän ja katotaan että miten se korva on toipunu. 
Kuulemma aivan normaalia, että korvassa voi olla sitä märkää vielä 2kuukaudenkin päästä
vaikka antibiotit olis tehonny.
Käskin kumminki kirjottaa uudet ressut, koska mä en oikeesti jaksa tätä puoli kuurona olemista enää. :D
Ainut että mä en jaksa kun mua väsyttää paljo noiden lääkkeiden takia ja haluisin vaan nukkua! 

Ensviikolla mä haen sen salikortin, vaikka olis mikä!
Mua ottaa niin päähän kun oon palannu vanhoihin tapoihin;
istun sohvalla ja mässään jotai kaloripommeja enkä liiku enää samallalailla kun aikasemmin.
Okei, paljo on nää säätkin vaikuttanu kun ei aivan oo viittiny viedä tota lasta tonne sateeseen vaunujen kanssa, mutta kuitenkin. 
Oon myös miettiny että voisin alottaa ton South Beach -dietin.
Tarkoituksena siis on 2 ensimmäistä viikkoa syödä mahdollisimman paljon proteiinia ja yrittää jättää hiilarit mahdollisimman vähälle. 
Seuraavat 2viikkoa sitten lisätä vähän niitä hiilareita että saisi normaali ruokatasapainon kohdilleen.
Ekana jaksona olis tarkotus laihtua n. 3-8 kiloa ja toisessa jaksossa kilo viikossa pois. 

Hyvänä pohjana onneks on se, että mulla ei niitä raskaudesta jääneitä kiloja ole ollenkaan, että nyt kun vaan omasta painosta saisi pois niin olisin tyytyväinen.

Ajattelin että voisin kotonakin ruveta tekemään vatsoja, että saisi tota ylimäärästä nahkaa edes vähän kiinteytymään.
Tosin J ei saa olla kotona, kummiskin vaan nauraisi mun touhulle. :D 

Huldukalle ei kuulu mitään erikoista.
Se vaan nukkuu ja kasvaa.
Kokeilin sille perunaporkkanavelliä ja naama meni aika vinoon aluksi, mutta kyllä se ruoka sitten rupesi uppoamaan kun tajusi että muuta ei ole tarjolla. :) 
Kovaa se kasvaa. Meillä on käytössä 68koko nyt ja muutama päivä sitten huomasin että esimerkiks yökkäreistä lahkeet rupee loppumaan kesken! 
Voiko oikeesti kasvaa noin kauheella vauhdilla?
10 vuoden päästä se on mua varmaan päätä pidempi ja käyttää mua käsinojana. :D
Neiti on myös ruvennu vierastamaan!
J:n veljeä se vierasti jo kuukausi sitten, mutta nyt se pari päivää sitten vierasti mun mummaa ja äitiä ja J:n serkkua! Ja myös tämä ihana "vaan äitin syli kelpaa" - vaihe on päällä.
Hyvä kun vessaan pääsee ilman että vetää kauheet kilarit! 
Raasu toista <3

Mä oon nyt kauheesti yrittäny sitä pitää mahallaan, ja tehnyt sen niin että käännän lapsukaisen kyljelleen ja autan sen siitä mahallensa, että jos se vaikka hiffais homman.
Kauheesti se yrittää kiepauttaa itteensä, mutta aivan vielä ei ole onnistunut.. 
En tiedä sitte onko mulla vaan kauhee kiire ton mahalle kääntymisen takia. :D

Niin ja semmosta mietin että koska teidän lapsilla on ruvennu hampaita tulemaan?
Huldis kuolaa aivan yli paljo ja oon koittanu niin kauheen kovat ja terävät ikenet sillä on.
Aivan selvästi niitä kutittaakin, koska tunkee kädet, mun sormet ja lelunsa suuhun.
Joskus teen niin että tutilla vähän "rapsuttelen" sen ikeniä ja huomaa lapsosen päältä kyllä että 
se nauttii siitä. :) 



2 kommenttia:

  1. Mä voisin taas sanoa jotain noista terveyskeskuslääkäreistä mutta jätänpä sanomatta...

    VastaaPoista

Nakkaa kommentilla. :)