Sivut

maanantai 8. lokakuuta 2012

HIUKSET

Tänään sain onneks ajan uudestaan lääkäriin tutkituttamaan ton korvan.
Toivottavasti saa semmosetki myrkyt että ny lähtis kokonaan pois!

Mä oon koko aamun istunu netissä ja ettiny klipsipidennyksiä.
Tai oikeestaan noita klipsiraitoja. 
Mieluiten jotain kirkkaan väristä (esim.punanen tai liila).
Cybershopista löysin just sellaset mitä etinki, MUTTA siinä tilauksessa oli jatkuvasti jotain häikkää,
joten se jäi sitte siihen perkeles.
Mä en haluis ostaa ensin vaaleeta ja ruveta värjään sitä, koska se lopputulos ei välttämättä oo just 
semmonen mitä odottaa. 
Ja mitään perus Rockjet -raitoja en halua, koska ne näyttääki jo aivan räjähtäneiltä. 

Monesta paikasta oon löytäny kans, mutta niillä on ehtona se että
se pitää maksaa heti. Mä en myös siihenkään suostu, koska kerran jouduin netistä ostamani farkut
palauttamaan (maksettu etukäteen) enkä mä oo vieläkään saanu rahoja takasin useasta yhteydenotosta 
huolimatta. Joten en todellakaan enää luota tommoseen. 

Jos jollaki tulee mieleen, joku paikka missä myydään värikkäitä ja suhteellisen edullisia
klipsiraitoja nii ilmottakaa!
Nii ja mieluiten laskulla ja pituudella ei oo väliä, koska niitä saa sitte itte leikattua! :) 

Tän kaltasia mä haen: 


4 kommenttia:

  1. Miten olis Dreamhair? http://www.dreamhair.fi/clip-on-hiusraidat,30.html

    Luotettava sivusto on.

    VastaaPoista
  2. http://www.jeans.fi/synteettinen-klipsiraita-3clip-kastanjanpunainen-p-9404.html <. täältä mulla on klipsiraitoja !:D (joo ei oo mitenkään niin laadukkaita ja hinnastakin huomaa, mutta parit kerrat piettäny päässä kun on baareilemassa ollut ja hyvin on pysynyt.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, ei niit ainakaa tarkotus oo koko aikaa pääs pitää :) pitää kattoa!

      Poista

Nakkaa kommentilla. :)