Sivut

tiistai 16. lokakuuta 2012

tsip.

Kyllä on taas menny inspis kirjotella tänne.
Tarvisin aiheita mistä kirjottaa!
Ehdotuksia? :) 

No mitä Huldikselle kuuluu? 
Eipä juuri kummosia. Velli maistuu, ollaan opittu kiljumaan ja jutellaan taukoomatta. :) 
Niiiiiin JA vaihdellaan unirytmiä.. 
Neiti menee edelleen nukkumaan 21-22 aikaan ja on ottanu asiakseen herätä siinä puol 5 aamulla sänkyyn pälisemään. Oon yrittäny syöttää, että jatkaisi unia, mutta tuloksetta.
Oon myös antanut pälättää, mutta kun tuo omaa noi kiljumisentaidot niin se on noustava, ennen kun joku vihanen naapuri on mun ovella kiljumas. :D
Eilen sain tehtyä niin että en antanut sen nukkua iltapäikkyjä ja Huldukka nukahti siinä puoli 22  illalla ja nukku 7 asti aamulla! Voi, mitä juhlaa! :) 
Tosin se suuttu illalla kaikesta pienestäkin, mutta voin kuunnella sitä iltakiukuttelua mieluummin, 
kuin sitä että mun pitää puol 5 nousta aamulla tuijottelemaan seinää. 

No mitä mulle kuuluu?
Ei mulle kuulu mitään.
Tällä viikolla ajattelin alottaa mun tukkaprojektin, kun sainki sitte tilattua just ne raidat mitä halusin!
Tarkoituksena olis nyt hakea se kortti sinne EasyFitille, varsinki kun oon terve nyt!
Mun dieetti on tehny -6kg tuloksen.
Tosin eilen herkuttelin kun olin jotenki yli väsyny, mutta lenkille vaan niin eiköhän se siitä. :) 
Pitäisi mennä ostamaan salikengät, mutta ei kauheesti hiuo mennä tonne pihalle kauheeseen sateeseen tsippaileen.. :s 




Kyllä niitä ikeniä taitaa kutittaa, koska suuhun menisi koko ajan lelut, mun sormet, kädet ym.
Yritti jopa yks päivä haukata Milliä! :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentilla. :)