Sivut

torstai 6. syyskuuta 2012

Shoppailua.

Ei oikeen inspaa tää kirjottelu, kun ei kauheesti ole ollut aihetta, mutta voisinpas tässä ny vaikka meidän arjesta heittää muutaman jutun. :) 

Toissapäivänä olin vähän shoppailemassa tolle neidille syksyvaatetusta ja 68-koon bodeja.
Meillä menee hetki vielä sinne 68, mutta hyvä olla valmiina odottelemassa koska huomasin alkuviikosta että niitä oli kaapissa vain muutama hassu. (Hyvä tekosyy päästä kaupoille ;) )
"Välikausihaalariksi" ostin aikoja sitten semmosen teddykarhuhaalarin. 
Toppahaalaria saa sitte lähtee metsästään kissojen ja koirien kanssa kun lumet on maassa.
Mä nimittäin veikkaan että äitiyspakkauksen haalari on vielä silloin iso. 

Otin muutamista pikaseen kuvaa.
Vaatteet on hieman rypyssä kun pesasin ne eilen. 

Ostin myös harmaatkin lapaset.. Kengät taitaa mennä vasta keväällä, mut onneks on samantyyliset harmaat syksyksi. :) 

Kolme raitabodya H&M:stä. :) 

Emmi osti Julialle :D Samassa osti myös harmaat ja valkoset I <3 mum ja I <3 Dad -sukat. :)
Mutta toi teksti oli hauska. :D 

JA sitten löysin Lindexistä aarteen! : 


Toi oli aivan pakko saada!
Meillä on aina ollu bullmastiffejä äitin luona (eli siis koiria mitä bodyssä on) ja oon aina sellasen itelle halunnu,
mutta ne ei oikeen sovellu kerrostalo koiriksi. :/ 

Julia menee kummillensa tänä viikonloppuna ensimmäistä kertaa yöks. 
Mä en nyt oikeen tiedä että mitä mä sitte tekisin.. 
Kuppia ei jaksa nostaa, koska sitä pitää tehä loppukuusta.
Ehkä mä varaan saunan, vedän mutanaamiot naamaan ja otan muutaman siiderin täydessä hiljaisuudessa. ;) 


2 kommenttia:

  1. Heh joo voipi olla että äitiyspakkauksen haalari on vielä iso Julialle talvella, kun meillekin on äp-haalari nyt vasta sopiva. :D Toi on kyllä mahtava tuo body!

    VastaaPoista
  2. joo, ja muutenki se on nii "väritön" :D joo, se on kyllä hieno. monet luullu et oon teetättäny sen :D

    VastaaPoista

Nakkaa kommentilla. :)