Sivut

lauantai 1. syyskuuta 2012

Hymytyttö.

Ei oo Julia lämpöilly rokotteesta.
Pientä ruokahaluttomuutta on vähä ollu, muttei se kummiskaan syömättä ole ollut. :)
Tosin en yhtään ihmettelis vaikka pikkunen tuliski kipeeks, koska me ollaan ny J:n kanssa kummatki olleet kipeitä tän loppuviikon!
Muutaman kerran oon kuullu tyttösen yskivän muttei vielä ainakaan kuumetta oo ollu eikä mitään "ylimäärästä" hermoomista.
Oon huomannu että meillä on auttanu noihin iltahepuleihin tuommonen keinu, joka kiikkuu ja soi!
Myös iltakylpeminen on auttanu! :) 
Ehkä se oli vaan joku vaihe, tai jonkinsortin lievempää koliikkia?

Mulla on muutama kaveri, jotka ei oikeesti näytä ymmärtävän millään että mä en voi juosta
tuolla joka viikonloppu baareissa ja ties missä remuamassa!
Ensin pyydetään, sit kun sanoo että ei voi niin sitte ruvetaan jo "anelemaan" ja sitte suututaan.
Sen jälkeen ollaanki niin monta viikkoa loukkaantuneena eikä pidetä mitään yhteyttä.
Sama homma koskee kahvittelua.
Jossen oikeesti jaksa lähtee mihinkään kahville enkä oikeestaan jaksa kattella mitään "ylimääräsiä" naamojakaan niin  kauhee meteli et kuinka oon muuttunu ym.
ÄLÄ HELVETISSÄ!
Ihminen tuppaa muuttumaan kun se saa lapsen.
Ei tarvi olla Sherlock!

Oon ollu vielä kaikenlisäks kipeenä koko viikon, että jos mulla sattuiski olemaan "vapaa viikonloppu" niin kyllä mä olsin silti jääny kotia parantelemaan itteeni.
Muutenki tällä viikolla olis pitäny hakee ne salikortit.
No eihän me niitä saatu haettua, koska oon kipee. -.-

Mutta joo, se taas siitä vinkumisesta!

Ihanaa kun Julia on ruvennu hymyilemään paljon!
Varsinki kun toistan "otsa, poski, poski ja nenä" -laulua ja hipaisen samalla aina sitä otsaan, poskiin ja nenuun!
Ajattelin ensin että ompas meillä vakava lapsi, isäänsä  tullu mut tulihan sitä hymyä sieltä!
Ja onneks oon saanu ikuistettua muutamia hymyjä! :)




2 kommenttia:

Nakkaa kommentilla. :)