Sivut

maanantai 24. syyskuuta 2012

Melkein 3kk!


Meillä arki on samanlaista, syödään, nukutaan, valvotaan ja tottakai välillä vähä hermotaan. 
Kuka sitä nyt jaksaisi olla aina hymy pyllyssä? ;) 

Julia tulee 3kk tällä viikolla!! 
Kyllä se aika vaan menee.
Ajattelin että koittaisin sitten tota velliä sille antaa.
Nyt neidillä on vaan joku ihme juttu menossa että pitäisi saada olla sylissä kaikenaikaa.
Mutta mä en anna periks, koska oon sen kerran jo totuttanu sitteriin. 

Viikonloppuna oltiin kummipoitsun synttäreillä.
Neiti kiersi sylistä syliin, eikä se antanut merkkiäkään vierastuksesta.
Noin viikko takaperin se hermostui J:n veljelle, eikä ollenkaan suostunu edes kattomaan sinne päin.
Tosin kyllä siinä ittekki kattois vähä kieroon J:n veljeä, jossei tuntisi. :D
(Iso heppu, kalju ja kädet täynnä tatuointeja) 

Plääh, nyt mua kyllä ihmetyttää!
Meillä on viikon aikana jo 2kertaa menny sisäkumi rikki neidin vaunuista!
Tänään vien renkaan pyörähuoltoon ja ne saa tälläkertaa aivan itte vaihtaa sen siellä.
Jos se vielä sitte menee rikki niin uusin koko renkaan. 
Ärsyttää kun se meni ilmeisesti perjantaina ja huomasin sen vasta la iltana, KUN se liike oli jo kiinni missä sen olisi voinut vaihtaa. Eikä se tietenkään ollu sunnuntaina auki. -.- 

Eilen tein radikaalisti ja tyhjensin kaapista kaikki (paitsi housut), jotka on kokoa 62
ja otin 68 tilalle. 
En jaksa joka kerta ettiä reilumpia 62koon vaatteita kaapista, joten laitoin kaikki pois, vaikka tiesin että osa niistä olis saattanu mennä vielä. :D 

Viikonloppuna olis tarkotus että Julia menee mun isälle.
Mä en ite oo koskaan ollu mun isän kans mitenkään kauheen lämpimissä väleissä ja yhteydenpito
on jääny vähä kummallakin sitte vuosien varrella.
Ehkä se nyt tajuu pitää vähä paremmin yhteyttä kun on lapsenlapsiki maailmassa. :)
Mua hieman jännittää kyllä et mitä siitä tulee, mutta onneksi ei sen suuremmin tarvii "paineilla", 
koska isän naisystävä on lastenhoitaja niin uskon että murunen on sitte hyvissä käsissä. :)
Ja Vaasassahan mä pysyn, niin voivat sen sitte tuoda takasin jos aivan hirveeks meno menee. :D 

Kuolaneritys ainaki toimii. ;) 

8 kommenttia:

  1. hui kylläpä aika menee nopeesti! :)

    VastaaPoista
  2. "Noin viikko takaperin se hermostui J:n veljelle, eikä ollenkaan suostunu edes kattomaan sinne päin. Tosin kyllä siinä ittekki kattois vähä kieroon J:n veljeä, jossei tuntisi. :D (Iso heppu, kalju ja kädet täynnä tatuointeja) "

    ^- Naurahdin :DD Meahan silloin iiiihan pikkusena ku ekan kerran kyseisen ihmisen näki ni purskahti räkänauruun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah, mä en si tiedä säikähtikö se J:tä ku se nosti sen yhtäkkiä leikkimatolta ja rupes lässyttää sille jotai nii 2sekunttia ja naama oli nii rutussa ettei toista :DD

      Poista
    2. Raukka no kyllä mäki säikähtäisin :D

      Poista
  3. Kyllä mäki sain ehkä kaks sekunttia pitää juliaa sylissä kunnes se ryövättiin multa. :D

    VastaaPoista

Nakkaa kommentilla. :)