Sivut

keskiviikko 8. elokuuta 2012

Vauvatreffit!


Tänään mun rakkaus on kuukauden ja 2viikkoa vanha <3 !
Eilen oltiin vähä vauvatreffailees.
Mun lisäks siel oli kaks äitii ja vauvat ja enskerralla tulis vielä kolmas äiti.
Oli mukava jutella niitä näitä ja vähä jaata semmosia kokemuksia synnytyksestä ym.
Siellä oli myös tyttö joka on Huldista päivän vanhempi.
Vaikka Huldis oli pieni kun se synty ja muistaakseni tän tytön äiti kerto että tyttö oli ollut ns. normi kokonen (yli 3kiloo ja oliko senteissäki juuri yli 50cm) niin täytyy sanoa että kyllä toi mun vauva vaan ottaa kiinni noita ikätovereitansa! 
Enskerralla meille tulee fysioterapeutti. Ei jaksais odottaa! :) 

Mun tilaamat ristiäiskutsukortit ei oo vieläkään tipahtanu postiluukusta! Mulla menee hermot kohta!! 
Joudun varmaan alustavasti ruveta kohta soittelemaan ihmisille kun menee taas noin kauan! 
Olis vaan pitäny käydä jossain liikkees teetättääs. -.-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentilla. :)