Sivut

tiistai 21. elokuuta 2012

18.8 Julia Emilia


Kortti minkä teetätin Ifolorilla. :) 

"Miten pienet tytöt valmistetaan?
Ensin aamukastetta laitetaan
pieneen kultaiseen rasiaan.
Hopeaa enkelin siivestä ripotellaan
ja auringon valolla sekoitetaan.
Näin pienet tytöt valmistetaan."

Kummit rivissä.

Sylikummi Jenny. :)

Kesken kasteen pappi antoi Julian toisen kummin syliin. 


J:n mumma lausui lasten evankeliumin. 

Ja sitte syömään!

Seuraavaksi olikin vuorossa sukulaisten sylistä syliin -kierto. :D
Mun isä ja äiti :)

Mun täti Kati, sisko Emmi, äiti Paula ja mun isovanhemmat Eivor ja Antti. :) 

J:tä ei naurattanu :DD

4. sukupolvea :)

<3


Ruokatauko :) 



Kortti, jonka eteen on nähty vaivaa ja aikaa. :) 












6 kommenttia:

  1. Tuo kortti on aivan ihana!
    Mun täytyy kaapata tuo kuva mein äidille, se rakastaa kaikkea tuommosta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo ota vaan :D si ku ton avaa nii sinne on tehty semmonen pohja minkä päälle saa Juliasta kuvan. :) mutsin kaveri oli tehny ton mutsille :)

      Poista
  2. Ihana Julia, nimi sopii tytölle tosi hyvin, tosin menee hetki oppia pois Huldiksesta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huldikseks me ollaan sitä viel sanottu :DD ei siitä nimestä opi koskaan pois :D

      Poista
    2. Joo ei, Meakin on edelleen myttis :D

      Poista
    3. pitäähän ne vauvanimet säilyttää :D muaki on aina sanottu ninnuks ja jos joku sanoo et nina nii en ees tajuu et mulle puhutaan :D

      Poista

Nakkaa kommentilla. :)