Sivut

lauantai 4. elokuuta 2012

Lauantai.

Heh, huomasinpas että mun blogia on käyty lukees demin keskustelun kautta.
Mielenkiinnosta yritin klikata sen auki, muttei se auennu.
Ainaki otsikko oli että hyviä teiniäitien blogeja. :D 
Kiitos tästä kohteliaisuudesta, vaikken mä ny enää mikään kauheen teini ookkaan. :< :) 

Oon huomannu ny viime aikoina että joskus se on pikkusen rankkaa viettää koko aikansa muksun kanssa ja kuinka riippuvainen se lapsi silti susta on sen 24/7.
Ei sillä että mua kaduttais, mutta ne kerrat kun Huldis on ollu hoidossa niin mä oon ollu niin kiitollinen siitä että mulla on nuo porukat jotka sitä voi hoitaa ja keille sen uskaltaa antaa ilman että tarvii jatkuvasti soitella ja kysellä että onko kaikki hyvin. 
Voin sanoo että se on joskus aika rankkaa olla sen lapsen kanssa ns. yksin.
Onhan mulla J, mutta ei siitä kauheesti mulle oo ollu apua vauvanhoidossa.
Enemmänki se on sitte auttanu mua muissa asiossa, mutta pääsääntösesti se oon edelleen minä joka täällä kaiken tekee. Siks en myöskään tunne mitään omatunnontuskia siitä että laitan surutta Huldiksen koko viikonlopuksi hoitoon porukoille. 
Välillä ittee väsyttää ja puuduttaa ja on päiviä kun ei vaan yksinkertasesti jaksa, mutta se lohduttaa paljon kun miettii että parin kuukauden päästä toinen ei koko ajan kaipaa sitä sun syliä ja höpötystä. Ja sillon on se vauvan rytmikin pikkuhiljaa jo kehittynyt. 
Huldiksella on pieni oma rytminsä. Päikkärit nukutaan siitä 12-13 aikaa ja kerrallaan kahesta kolmeen tuntiin.
Aamusin herätään siinä kaheksan yheksän aikaa.
Illalla nukutaan semmoset tirsat siinä kuuden seittämän pintaan ja kerrallansa semmonen tunti tai pari. 
Sitte valvotaan johonki yhteentoista asti ja nukutaan. 
Öisin herätään ensin neljän ja viiden välillä syömään ja vaihtamaan kuiviin ja seuraavaksi siinä seiskan maissa.
Tottakai poikkeuksia on ollu ja riippuu tietenki siitä että minkälainen päivä on ollu, mutta tommosta rytmii mä oon pyrkiny pitämään vauvalla. :)

Aamu alkoi kylvyllä. :) Ja saippua kuvassa on sitte "vauvapesu" saippuaa, että turha kenekään vinkua. ;) 


Sitte tinttailtiin äitille kun ruoka ei ollutkaan samalla sekunnilla kun vaatteet oli päällä!

Päikkärit vedettiin tällä kertaa äitin ja isin sängyssä kun ulkona ukkosti niin vaunut ei houkutellu. :) 

4 kommenttia:

  1. Onpas tutun kuulosta tekstiä, sama homma oli meilläkin silloin..

    Voi Huldis! On muuten ihan isänsä näköinen tossa ekassa kuvassa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikö ookki, ja on se edelleen :D joo, tämmöstä joskus. samapa tuo. :D

      Poista
  2. turha siitä on huonoo omatuntoa ottaa jos välillä itsekin haluaa hengähtää. mut en tiiä oonko niin nipo vai mikä mut mut mun mielest 2 vrk erossa äidistä noin pienenä tuntuu pitkältä ajalta.. meil neiti korkeintaan illasta seuraavaan aamupäivään ja suht nopsaa haluan tytön takasi kotiin vaikka krapulaakin olisi! :D älä siis ota tätä mitenkään pahana.. :) nykyään nuoret äidit tulee usein tuomituksi siitä että lapsi on joskus hoidossa,ihan vain siksi että ovat nuoria joten eka olettamus on että " lykkää vaan kakaran hoitoon jotta itse saa mennä" .. ja kyllä äidin menoihin aina puututaan,mutta eriasia jos isä on jatkuvasti istumassa iltaa jossain ja äiti hoitaa kotona.. ei ole muka niin paha.taputan kyllä niille mammoille jotka ei muksuaan vie hoitoon paitsi kerran vuodessa tyyliin! ja on kyllä suloisen näköinen tyttö! :)

    VastaaPoista
  3. joo, no vois melkeen sanoa et mä kuulun tohon kastiin missä isä liihottaa joka vloppu ulkona ja minä kotona vaikka toista on sovittu. :D joo, no kyl mäki oon aina pari kertaa miettiny et uskaltaako koko vlopuks. mut si ku tietää missä se on ja kenen kans nii uskaltaa jättää. :D

    VastaaPoista

Nakkaa kommentilla. :)