Sivut

tiistai 7. tammikuuta 2014

Joulu ja UV

Joulu meni meillä taas niinkun viimekin vuonna. 
Ensin menimme päivällä J:n äidin luokse syömään, jonne tuli myös J:n veli perheineen. 
Myöhemmin illemmalla menimme mun porukoille, missä oli tietty mun porukoiden lisäks mumma, muffa,
mun täti ja hänen miehensä.
Söimme siellä ja vietimme aikaa.
Myöhemmin availimme lahjoja. 
Joulupukkia ei tänä vuonna tullut, koska Julia tuskin olisi vielä tajunnut yhtään mitään. 
Jos (kun) kaikki menee hyvin, niin ensi jouluna meillä saattaakin olla siellä kaksi 
tuholaisipanaa mylvimässä lahjapapereiden keskellä! <3
Ja ei, en ole raskaana, vaan eräs läheiseni on. :) 




En jaksanut sen kummemmin kuvailla lahjoja, mitä Julia sai mutta
listaan nyt muutamia:
. vaatteita
- dublon alotuspakkauksen
- pehmokoiran
- leikkikeittiön ja astioita / kokkausvälineitä
- palapelin
- lelulaatikon (tai siis siihen tarpeeseen mä ainakin sen laitoin :D )
- kaksi erilaista "äänikirjaa". Eli siis niistä tulee valoa, jokasella sivulla on erilaisia lauluja, laskentaa ja loruja. 
- semmosen "heppatallin" ja kuljetusauton, 2 heppaa ja 2 ratsastajaa. Niitä mitkä on 
tarkotettu ihan taaperolle. :D
- rahaa ja muitakin leluja. :) 

Äiti oli teetättäny hupparin.
Mun mielestä tää on niin ihana! :) 

Uudesta vuodesta mä en tainnu ottaa ollenkaan kuvia.
Julia meni hoitoon mun isälle ja meille tuli sitten Julian kummi K ja hänen tyttöystävänsä 
istumaan iltaa. 
Ilta meni mukavasti vanhoja juttuja muistellessa, korttia pelatessa ja tietenkin kuunneltiin musiikkia ja otettiin kuppia.
Myöhemmin suunnattiin paikalliseen kuppilaan, jossa joimme muutamat ja menimme pitserian 
kautta kotiin. 

Ollaan tärähtäneitä höpsöjä :D <3
Julia ei oo yhtään ittensä näkönen tässä kuvassa.  :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentilla. :)