Sivut

torstai 30. tammikuuta 2014

flunssailua.

Taas hetki vierähtäny viime päivityksestä. :D
Tosiaan  tässä on ollut vähän kaikenlaista juttua. 
Sain ajokortin tossa marras -joulukuussa vihdoin ja viimein.
Eihän mulla kerenny olla autokoulu kun vajaa 3 vuotta kesken. :D
MUTTA nyt mulla on kortti taskussa.
Siitähän alkoi sitte armoton auton metsästys. 
Ja nyt viime viikonlopun sunnuntaina mun porukat oli ostanu mulle yllätyksenä auton!
Vuoden -97 Nissan Primera!
Tosi hyvä auto ja helppo ajaa ja just täydellinen ensiauto.
Muutama juttu siinä on laittamista vaille, mutta onneks nekin asiat on jo hoidossa.
Oon nyt niin tyytyväinen, kun pääsen vihdoin ja viimein kulkemaan "niinku itseeni huvittaa" 
eikä tarvi aina olla muilta kyselemässä kyytiä! :) 

Ainut kuva on tällä hetkellä tuo myyntikuva, mutta tuossa se on. :) 

Meillekkin kuuluu muuten ihan hyvää, mutta kaamee flunssa on tullu vierailulle.
Itse olin reilu puol vuotta aika terveenä ja kaikki mitä oli niin kesti muutaman päivän.
Julia ei ole korva - ja keuhkoputkentulehduksen jälkeen ollut kipeenä, mutta nyt sitten on kovassa flunssassa ja pikkusen yskiikin. 
Toivottavasti kuitenkin pysyy vaan tässä flunssassa. 

Tuntuu että Juliasta on tullu kauheen iso tyttö jo, eikä hän ole enää ollenkaan semmonen vauveli.
Kaikki pitää saada tehdä itse, sanoja tulee monia ja muutaman sanan lauseitakin tulee.
Opetellaan itse syömistä ja se sujuukin joka päivä jo paremmin. 
Tutin vierotus nyt ollaan myös alotettu.
Käytössä on lähinnä unitutti enää. Tosin nyt kun on ollut kipeenä niin oon antanu periksi sen tutin käytön kanssa ja hän saakin sitten sitä aina itkukohtauksen yllättäessä. 

Halipulasta Julia myös kärsii.
Hän on halailemassa mua, J:tä tai mummuansa kaiken aikaa.
Tosin osaa myös näyttää sen ei - niin - ihanan - puolensa ja osaakin sitten käyttäytyä kuin mikäki draamakuningatar. :D

Käskin irvistämään :D 


Sunnuntaina olisikin tiedossa sitten yhet vauvatreffit, joihin olis tarkotus mennä jos Julia tervehtyy siihen mennessä. 

Mut löytää muuten Instagramista nimellä ninnujee
joten sinne sitte seurailemaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentilla. :)