Sivut

keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Tauko.

Mulla on taukoa tässä nyt hetken ja tulee myös jatkossa olemaankin.
Mä en jaksa tulla tänne kirjotteleen mistään turhan päiväsistä asioista. 

Meil arki rullaa samallalailla kuten aina aikasemminki. 
Hampaita taitaa vaa Julialla olla tulossa lisää kun raukalla ikenet aivan helottaa ja on paisuksissa.
Tulispa ne nyt nopeeta kun näyttää oikeesti vaivaavan. :( 

Ai niin, nyt muistan miks tulin tänne kirjottaan!!
Julia seisoo ilman tukea jo pikkusia hetkiä. :)
Neiti on mut muutaman kerran jo säikäyttäny kun oon sen kanssa peuhannu lattialla ja tajunnu yhtäkkiä
että sen kädet ei enää ookkaan repimässä mun hiuksia, oon nostanu katseen ja TADAA;
neiti seisoskelee ilman tukea! 

Oon niin ylpee, kun kehitys on ollu näin nopeeta :) 

Huomenna mä meen pitkästä aikaa ottamaan kuulkaas tatuoinnin.
Mua vähä jänskättää, koska tää on ensimmäinen "vaikeempi" kuva jossa saattaa mennä vähä enemmän aikaa kun se perus puol tuntia mitä tähän mennessä on ollu.
Laitan kuvaa sitten kun se on hieman parantunu. :) 

Huomenna meen myös hakemaan rattaat tytsylle. 
Me ostettiin jo matkarattaat, koska on hyvä sit et on toisetkin siltä varalta, että 
J:n poika on täällä ja lähetään pidemmälle kävelylle niin saa hänkin sitte olla rattaissa. 
Matkarattaat, mutta ostettiin valkomustana.

Ja normit, jotka on vaa mustaoranssit. 



Hymytyttö <3

2 kommenttia:

  1. Odotan kuvaa tatuoinnista :) Itellä kauhee tatskakuume, mutta pitää vielä malttaa hetki odotella! Enkä mä kyllä oikeestaan tarkalleen tiedä mitä haluan, että ihan hyvä kun saa nyt rauhassa suunnitella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä laittelen seuraavan postauksen yhteydes. :) mullaki vaan kasvo, vaikka ajattelin et laantuis edes hetkeks.. :D

      Poista

Nakkaa kommentilla. :)