Sivut

maanantai 25. maaliskuuta 2013

Kevättä rinnassa.

Aivan ihanaa, kun aurinko paistaa ja rupee olemaan jo niin lämmin että viihtyy pihalla jo
pidempiä aikoja! :) 
Viikonloppunaki oli niin hieno sää, että lähdettiin kumpanakin aamuna jo aikasin puistoilemaan.
Juliaki pääsi ensimmäistä kertaan keinuun.
Aluksi oli ihmeissään, mutta kyllä sitten ruvettiin naureskelemaan kun keinu rupesi liikkumaan. :) 

MUTTA, mulla on taas tää joka vuotinen kevätkriisi.
Jokin keväässä on kuitenki aina mua vähä masentanu.
Ehkä se on tää, kun huomaa että kuinka nopeeta se aika meneeki.
Mulla on ollu viime aikoina jotenki kauheen ahdistunu olo.
Mulla ois kauheesti koko ajan tekemistä, mut jotenki mä en jaksa enkä haluu tehdä niitä asioita, mitkä
mun on kuitenki hoidettava. 
Ehkä mua vähä kans ahdistaa, koska tää on mun viimenen äitiyslomakuukausi (jään silti vielä kotiin),
mutta tiedän että tästä seuraavaks on pakko suunnata taas töihin.
Tykkään kyllä tehdä töitä ja onhan se mukavaa kun on hiukka enempi rahaa käytössä,
mutta mulla ei oo vakkaripaikkaa mihinkä palata ja se jotenki vituttaa.
Tai siis mulla on ollu välillä niin kovan työn takana saada se työpaikka, enkä mä jaksa taas sitä
soutamista edestakas kaikenmaailman työhaastatteluissa.
Ja jotenki tuntuu siltä et taidan olla väärällä alallaki. 
Tai kokin hommat mua kiinnostaa, mut niissäkin hommissa on ne ehdot, mitkä kelpaa mulle..
Ja sitte tää aivan kauhee hoitopaikkapula!
Tai ainakin meidän alueella on kauheet jonot joka paikkaan, enkä kovinkaan mielelläni lähde aamusin kiikuttamaan mun lastani tonne monen kilsan päähän, koska mä en omista autoa ja kävellen kaikki menee 
aina hitaammin.. 
Purr, ehkä se tästä.

Mutta vähän iloisempiin juttuihin.
Julia on oppinu taputtamaan. :D
Nyt me ei muuta tehdä kun taputella ja naureskella. :D

Ehkä mä lähden valmisteleen tuota ipanaa KELA reissulle (-.-') ja puistoilemaan.. 
Ihanaa kevään alkua kaikille :) 


Tässä on se mun tatuointi. Nyt punoitus on lähteny kokonaan ja tilalle on tullu varjostukset.
Hieman saisi käydä muutamia kohtia siistimässä sitten kun tatuointi on täysin parantunu. 
Itse olen tyytyväinen ja munhan ihossa tää silti on.  :) 


2 kommenttia:

  1. Mulla on sulle haaste mun blogissa :)

    VastaaPoista
  2. unohdin osotteen :D http://somethingcompletelydifferentt.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Nakkaa kommentilla. :)