Sivut

keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Postausideoita!

Hellurei ja hellät tunteet. 
Ajattelin että pitäisköhän mun pitää jotain pientä bloggailu taukoa..
Mulla oikeesti on innostus ja aiheet loppunu kokonaan.
En jaksais aina lätistä meidän arjesta, koska siinä harvoimmiten on mitään muutoksia. :D
Eli lukijat, esittäkää mulle POSTAUSTOIVEITA.

Tänään olin aamulla vaunuttelemassa Jennyn kanssa. 
Käveltiin me tunti tuolla ja juteltiin niistä näistä.
Mukavaa vaihtelua välillä. :) 
Sitten illemmalla hain uuden tv tason, minkä bongasin naamakirjakirppikseltä.
Oon kuolannu sitä jo hetken JYSK:in sivuilta, mutten oo raaskinu ostaa. 
Eli siis tuommoinen:


Mulla on suunnitelmissa sisustaa olkkari mustalla ja punaisella. 
Kirjahylly olis vielä semmonen, joka pitäis saada mustana.
Ja sitte pitäs taivutella J luopumaan tosta sen nahkasesta nojatuolista. 
Se ei oikeen sovi mun sisustukseen.
Aikeissa ois myös hommata uus keittiönpöytä ja tuolit.
Mä rakastan näitä, jotka mulla nyt on, mut ne on ikävä kyllä kokenu kolhuja muutoissa ym!
Pahin on, että tätä ryhmää ei saa enää mistään. :(

Huldis senku kasvaa vaan. 
Kyllä ne kädet on siel mahan alla ruvenneet pysymään, kun ollaan sitä harjoteltu. :) 
Viikonloppuna neitonen menee mun faijalle hoitoon, kun se on sitä niin kyselly.

Mulla on ollu kauheen ahdistunu olo viime aikoina.
Mä en tiedä mikä sen tekee. 
Ehkä osittain tuleva joulu, koska mä en oikeesti oo jouluihminen. 
Tykkään viettää aikaa perheen kanssa, mutta tänä vuonna se on niin erilaista,
koska se aika pitäs jakaa muutamaan eri paikkaan.
Onneks nää nyt on järjestelykysymyksiä, mut mä oon kauhee stressipelle
enkä ollenkaa tykkää jos joudun elämään "epätietoisuudessa".

Mutta eipä sen kummosempia sitten.
Tosiaan lukijat, laittakaas mulle jotain postaustoiveita tulemaan niin ehkäpä
saan tän mun kadonneen kirjotusinnostuksen takaisin! 
Kiiiiitooos. :) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentilla. :)