Sivut

perjantai 2. marraskuuta 2012

Nyppii.

Mua ärsyttää tää vuokrapaikka missä ollaan vuokralla.
No kai sen voi paljastaa;  Pikipruukki. 
Kaikki vaasalaiset varmaan tietää paikan, eikä kovin monella taida olla hyvää sanottavaa.

Tää kämppä on aivan loistava. 
Tää on just sopiva, vuokraltaan kohtuullinen ja kyllä mä oon ainaki talkkarin tänne 
saanu aina nopeeta jos sitä oon tarvinu. 
Seinänaapurissa ei ole mitään vikaa, koska se sattuu olemaan J:n äiti, joten tietää ettei
se ainakaan turhista valita ja tulee kyllä sanomaan suoraan ovelle jos jotain on.

Meidän alakerrassa asui se opiskelijapoika, joka tykkäs popittaa aikalailla.
Siitä voitte lukea täältä . 
No nyt sekin on onneks muuttanu pois tuolta meuhkaamasta.
Mutta nyt on sitte ilmenny uusi ongelma.
Mä en tiedä oonko täällä blogin puolella kirjottanu noista ulkomaalasista, jotka heitteli vauvan 
paskavaippoja kadulle ja niiden lapsi huutaa tuolla puol 3asti yöllä.
Lisäks ne vanhemmat huutaa siellä ja imuroivat myöhään illalla.
Vastapäisestä talosta oli laitettu jopa lappu tonne alas että nyt saa riittää, koska tuolla pyörii rottia ym,
MUTTA ei auttanu. Kyse kun ei ole siitä etteikö ne suomea osaisi.. 

Kaikista pahin on, että ne ei asu edes mun yläkerrassa, vaan J:n äitin.
Mutta me kuullaan kaikki möykkäykset tänne.
Niiden möykkäämisestä on monet soittanu Pikipruukkiin ja mä oon soittanu sillon niistä paskavaipoista.

Noh, tossa yks päivä se lapsi heitti sitte paskavaipan meidän käytävälle!
Onneks tajusivat siivota sen, mutta mä kyllä sille miehelle sanoin että rajansa kaikella, kakara kuriin.
Soitin eilen Pikipruukkiin kyseisestä asiasta ja ilmotin myös että se niiden möykkääminen EI oo loppunu.
Mua ottaa suunnattomasti päähän, että noita ulkolaisia "suojellaan" ja ne saa sikailla kuinka haluaa ja aiheuttaa mekkalaa ja meille muille unettomia öitä.
Mutta auta armias jos satut itse vähän mekkaloimaan  kello 22 jälkeen niin hyvä kun ei oo pommiryhmä sun oven takana huutamas.

Uhkasin Pikipruukkiin sitte, että jossei nyt noi rauhotu ja mä löydän vielä yhenki paskavaipan niin tungen sen niiden ulkolaisten postiluukusta sisään niin katotaan sitte miten suu pannaan.

Tosi mukavaa viedä koira pihalle, kun paskavaippoja saa väistellä.
Tottakai koiraa kiinnostaa ja se menis sinne vaipalle heti tonkimaan.
Enkä tosiaan halu pestä mun koiraa paskasta, saatika että se tulee tänne paskasena kun on vauva talossa.

En olis varmaan edes soittanu siitä vaipasta, mutta mua rupes niin risoo noiden touhu eikä toi touhu lopu, ennen kun niistä ilmottaa tarpeeks monta kertaa.

Eilen sain myös ilmoituksen siitä että me käytetään liikaa saunaa.
Täällä talossa on 3kertaa viikossa sauna. 
Me ei tosiaan olla ainoita, jotka on sitä varaillu jokaselle päivälle.
Kaiken kukkurana on myös se että, me ei edes joka viikonloppu käydä saunassa! 
Aivan naurettavaa.
Jos lista on tyhjä vielä 18 illalla ja seuraava vuoro alkaa 19.00 niin kai sen nyt saa silloin ottaa, kun ketään muukaan ei oo sitä varannu? 
En mäkään jaksa ees vaivautua soittamaan kun joku pesee pyykkiänsä 7tuntia viikossa ja vielä kahdesti koko viikon aikana. Aivan sama mulle. 
Kunhan saa itse pestyä jossain välissä.

Nää on taas näitä asioita, jotka tsemppaa mua hankkimaan vakiduunin ja oman talon, missä lähin naapuri on jossain puolen kilsan päässä. :D 

3 kommenttia:

  1. Eeeei, mä oon muuttamassa Pikipruukin taloon. :---D Apua, toivottavasti siellä olis mukavaa porukkaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo eihän se nyt joka puolella varmastikkaan näin oo, mutta tääl päin on. :D

      Poista
  2. Mäki asun Pikipruukin talossa eikä mulla oo mitää pahaa sanottavaa!:) Tää talo on vielä Ristinummella, mutta ikinä ei oo mitää möykkää ja aina ihan hiljasta (joskus tuntuu, että asun lapseni kanssa tässä talossa kahestaa) :D Mutta esim. sisko asuu keskustassa pikipruukin asunnossa nii voi luoja sitä menoa sielä! en kyllä hetkeäkään kestäis.

    VastaaPoista

Nakkaa kommentilla. :)