Sivut

maanantai 17. maaliskuuta 2014

Swingeling.

Taas on hetki vierähtäny viimesimmästä postauksesta.
Itse asiassa mä en oo vaan jaksanu / kerenny tulla postaamaan, vaikka aiheita olisikin paljo.
Kolmisen viikkoa sitten Julialla alkoi taas korvatulehdus.
Onneksi sai AB-kuurin ja meni pois sillä.
Tyttö ei valittanut kertaakaan, eikä edes kuumeillut ja söi ja leikkikin ihan normaalisti niin en aavistanut ollenkaan taas. Tulehdus kuitenki selvisi, kun Julia kaivoi korvaa ja sanoi "pipi" koko ajan.
Käytiin lääkärissä ja pipihän siellä oli.. :/

Mun piti tulla postaamaan tuosta Swingelingistä, joka on avattu tuohon Mustasaaren puolelle.
Oltiin siellä parisen viikkoa sitten ja mielestäni oli aika viihtyisä paikka.
Siellä oli taaperoille ja pienemmille oma puoli missä oli pieni pallomeri, liukumäki, jotai ihme muovi elukoita millä pysty ratsastamaan ja sitten semmonen alue missä sai rakennella isoilla legoilla vaikka itselleen oman talon. :D
Sitten oli isompien puoli, missä oli isompi liukumäki, temppurataa, pallomereä, jumppapalloalue ym.
Oltiin rohkeita ja vietiin sinne Julia myös. Ja yllättäen Julia viihtyikin siellä paremmin, kuin pikkusten puolella.
Eikä isojen puolella meno ollut niin päätä huimaavaa, etteikö taaperot olisi mahtuneet sekaan, sillä siellä oli Julian lisäksi pari muutakin taaperoa riehumassa isojen kanssa. :)
Tottakai vahtia sai vähä enemmän, mutta lähinnä siksi, että esim. liukumäelle johtavat tikkaat oli reilusti korkeammat kuin taaperopuolen.
"Puolien" lisäksi siellä oli myös pari pomppulinnaa ja muutama semmonen pöytäpeli hommeli.
Ja tottakai pieni kahvila, missä myytiin vähä virvoketta ja pientä suolasta ja makeaa.

Sisäänpääsyn hinta oli 12e / lapsi ja aikuset oli ilmatteeksi.
Mielestäni 12e on aika iso hinta esim lapsesta joka ei edes kävele vielä, mutta ymmärtäähän sen nyt, kun aikuiset kuitenkin pääsevät ilmatteeksi (vaikka samallalailla mekin riehuimme liukumäissä ym Julian kanssa :D) koska kuitenkin noidenkin paikkojen pitää ne rahat jostakin saada.
Mutta kyllä mä ainakin itse suosittelen sitä paikkaa ihan hyvillä mielin. :)
Ahnehti kaikki pallot :D 
Ne ihme ötökät, millä sai ratsastaa. 
Juomatauko.
Ja vähä pomppulinnaa.. :D


Mä kävin kampaajalla viikko sitten maanantaina 2vuoden tauon jälkeen. (Kaverit siis on kyllä mun tukkaa leikannu, mutta onhan se nyt ihan eri asia kuin kampaajalla käynti.)
Paljon lähti tukkaa ja aikapaljon annoin kampaajalle vapaat kädet. Ehto oli vaan ettei leikkaa mulle mitä Beatles-mallista tukkaa.
Oon tyytyväinen ja tää on niin erilainen kun mulla on aikasemmin ollut.
Nyt mä vaan tässä mietin että mitenhän mun on järkevin lähtee vaalentaan tätä tukkaa, koska haluan tän mustan pois. Yks vaihtoehto oon värjätä aina juurikasvu ruskealla niin ei niin kauheesti tukka kuluis.
Niin ja siis semmoseen vaaleanruskeeseen väriin tähtään, joten ruskee vois ollakkin ihan ok.


Muuten meille ei kuulu sen kummempia.
Julia jekkuilee minkä kerkee ja hänel on myös järkyttävä kasvupyrähdys meneillään. Housuissa on jo hypänny reilun puolen kuukauden aikana yhtäkkiä 86 koosta 92. Paidat on vielä 86, jotku jopa 80.
Taitaa tulla pitkä ipana.
Julialla on myös nyt joku vaihe, ettei suostu syömään mitään lämmintä ruokaa, mutta kaikki muut menee, jopa puuro josta on monet aamut käyty taistelua, että edes puolet annoksesta menisi.
Mulla on vahva epäilys siitä, että neidille puskee takahammasta suuhun, koska aina hampaita tehdessään hän ei suostunut syömään lämmintä ruokaa ja krääpi sormella suuta (niinku tekee nytkin) ja sai ihmeellisiä kiukkukohtauksia. Lämpöilly ei onneksi ole. *koputtaa puuta*
Itse taas pähkäilen tässä, että hakisiko Julialle hoitopaikkaa ja itse menisin takaisin töihin.
Oma ala ei vaan satu kiinnostamaan tällä hetkellä ollenkaan.
Oon miettiny paljo, että haluaisin siivoojaksi (?!?!!? mikä mua vaivaa.........) mutta en sitten tiedä.
Ainaski työ olis aika omatoimista, eikä tarvis olla niin kauheen sosiaalinen ja "Naantalin aurinko" kaiken aikaa, niinku omalla alalla pitäis. Saas nähdä....

Mutta nyt mä rupeen kattomaan Walking Deadia tallentavalta digiboxilta.
Palaillaan! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentilla. :)