Sivut

keskiviikko 6. marraskuuta 2013

Kiukkua, uhmaa ja hampaiden kiristelyä..

Voi kyllä, se on täällä! 
Nimittäin esiuhma.
Asiaa ei tietenkään auta se, että samanaikaisesti tulee kaikki 4 kulmahammasta.
Vooi luoja mä itken hunajaa välillä kun tuo tyttö näyttää mulle missä kaappi seisoo.. 

Nipistelyä, raapimista, lyömistä ja puremista..
Kyllä mun käteni ja naamani huutaa hoosiannaa kun oon joutunu neidin kiukun kohteeksi.
Jäähytuolia oon yrittäny käyttää, mutta eihän tuo vilpertti siellä pysy sekuntiakaan.
Oon vaan päättänyt jättää neidin huomioimatta ja kävellyt pois, kun nää kiukut on meneillään.
Pahaltahan se itsestäkin tuntuu, kun toinen huutaa pää punasena, mutta pakko se on vaan näyttää että
tommosella käytöksellä ei todellakaan saa tahtoansa läpi. 

Toisaalta mua naurattaa kauheesti, kuinka loukkaantunu Julia osaakaan olla, 
kun ei saa jossain asiassa periksi.
Naama menee hevosenkengälle ja draama on valmis. 
Tosin enhän mä saa hänelle sitä näyttää, että oon huvittunu sen touhusta, muutenhan 
hän kuvittelisi että tää on hyvä juttu ja sillä saa edes jonkinlaista huomiota. 

J:lle Julia ei kauheesti ole näyttäny vielä tota toista puoltansa. 
Julia uskoo hyvin J:tä ja onkin aikamoinen isin tyttö tällä hetkellä.
Niin, mä oon siis se paha ämmä, joka kieltää kaiken hauskan. :D 

Onneks on myös hetkiä, kun neiti on oma kiltti itsensä ja tulee syliin istumaan ilman kynsimistä ja muutenkin leikkii rauhassa. <3

Varasin tänään 1,5v neuvolan. Saatiin se joulukuun puoleenväliin.
Tuskin maltan odottaa mitä mittoja sieltä tulee.
Paino on neidillä 11kg ja vaatekoko 86 ja pienet 92 on myös sopivia.
Pituudesta en osaa heittää edes veikkausta, mutta kauheesti on kyllä pituttaa tullu 
viimesen parin kuukauden aikana. 


Olin viikonloppuna Halloween pippaloissa.
Oli tosi hauskaa ja taisi olla muuten ensimmäinen kerta kun juhlistin tätä "turhaa juhlaa". :D



2 kommenttia:

  1. Huiiii :O Millä ootte tehneet noi ruhjeet yms? Näyttää tosi aidolta, varsinkin toi reikä otsassa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm, nuo oli kaverin juttuja mil ne laitettiin mut muistelisin että oli jotain vahaa ensin josta tehtiin tuohon otsaan tuommonen kraateri ja jotain tiimarin tekoverta vaan päälle ja jotain meikkivoiteen tapasta punasta ja mustaa sitte sienellä tuputeltiin sen vahan ympärille. :D tuo reikä ottas oli kyllä aidon näkönen, aivan itekki säikähdin kun peiliin katoin. :D

      Poista

Nakkaa kommentilla. :)