Sivut

torstai 4. huhtikuuta 2013

HAASTE

Kiitos haasteesta Suski :) 
Haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja
ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastajan tulee keksiä 11 uutta kysymystä haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

11 asiaa itsestäni:

1. oon malttamaton. En kestä jos pitää odottaa ja veivata edes takas. Kaikki heti, nyt, välittömästi.
2. vihaan jahkailua. Suora vastaus suoraan kysymykseen. Tässä loputtomiin ole aikaa. 
3. Mä ihan oikeesti PELKÄÄN hämähäkkejä, enkä liiommin välitä muistakaan oksettavista ötököistä.
4. Mua ahdistaa miettiä kuolemaa tai läheisen menettämistä. Tuntuu kuin sydän heittäis voltin rinnassa.
5. Ja mua jotenki hirvittää tää Pohjois-Korean ydinasesota -juttu. Vaikkei se tänne yllä, mutta kuitenkin. 
6. Mulla ei paljoa ole kavereita / ystäviä. Mutta pidän tiukasti kiinni niistä, mitkä jäivät. :)
    Monet näistä "ystävistä" katos kun kuulivat raskausuutisen. Nyt kyllä taas soitellaan ja yritetään kaveerata,
    kun tietävät että saatan päästä ulos ym. Mutta en mä liiemmin niitä halua nähdä. Sitä saa mitä tilaa.
7. Mä ylireagoin joissakin asioissa. Esimerkiks kun riidellään J:n kanssa niin liioittelen asiat äärimmäisyyksiin 
     ja saatanpas joskus esittää hieman marttyyria. Pitäis kitkee se piirre pois, mutta ei pysty. :D
8. Mua yksinkertasesti ärsyttää tyhmät ihmiset. Mua ärsyttää niiden typerän kysymykset ja se että ne ei           
    viitti käyttää ajatellessaan ollenkaan sitä kuuluisaa MAALAISJÄRKEÄ. 
9. Mua suunnattomasti VITUTTAA aikuset ihmiset, jotka odottaa perjantaita kuin kuuta nousevaa tai kun ne
    samaiset aikuset ihmiset laittaa niitä "oh fuck, it's monday -kuviansa.. Perkeles, mulle se on päivä siinä
    esim. torstai. 
10. Mulla on autokoulu ollu nyt varmaan jo 3 vuotta suorittamatta. Muutama ajo, inssi ja teoria. Mut mä en 
      vaan pysty. Ja nyt ton kolarin myötä tuli vielä suurempi kauhu autoja kohtaan. Etupenkillä istuminen on
     yhtä tuskaa. 
11. Oon kontrollifriikki. Astiat pitää olla tietyssä järjestyksessä. Vihaan likaa, paskaa, sekasortoo, kaaosta 
      ym. Kaikki pitää olla tiptop. Oon monesti siivonnut monen kaverin luona, koska itselle on ollut tuskaa 
      istua kämpässä mikä on paskanen. Ikävää, mutta kaverit hyötyny. :D

Vastaukset kysymyksiin:
1. Mikä on tällä hetkellä tärkeintä elämässäsi?
- Tietenki Julia. Ja läheiset <3

2. Mitä tekisit toisin jos voisit, vai onko sellaista?
- Olisin jättänyt erään seurustelusuhteen seurustelematta. Niin huonosti kyseinen ihminen mua kohteli. Enkä puhuu T:stä jos joku utelias nyt sitä miettii. ;) 

3. Haluaisitko muuttaa jotain asiaa?
- Tottakai. 

4. Jos seuraat jotain sarjaa niin mitä?
- Salkkarit, Walking Dead

5. Onko elämässäsi jokin käännekohta?
- No olihan se lapsen saaminen aika suuri käännekohta, hyvä sellanen siis. :) 

6. Ikimuistoisin hetkesi?
- Monia, mutta synnytystä tuskin kukaan unohtaa koskaan. :) 

7. Onko sulla pahetta, jos on niin mikä?
- Tupakointi.

8. Mitä pelkäät?
- Kuolemaa, sotaa, ötököitä, läheisen menettämistä, yksinäisyyttä.

9. Mitä mieltä olet itsestäsi?
- Oon sujut itteni kanssa, mut voishan sitä vähä salilla käydä :DD

10. Noloin tilanteesi?
- Mä en tiedä onko mulle käyny mitään niin noloa. Mut sanotaan että oon aika paha möläytteleen asioita ja varmasti saan kuulla monista jälkeenpäin.

11. Unelmasi?
- Se että saisin vakkariduunin ja sillä tienais. Ja työ olis mukavaa. Ja tietenki että kaikki me pysyttäs terveinä ja pitkä ikäsinä. 

Kysymyksiä ja nää on sitten pikkusen erilaisia kuin normaalisti :D :
1. Saako rahalla rakkautta?
2. Jos saisit olla jokin sairaus, niin mikä olisit ja miksi?
3. Oletko pinnallinen?
4. Uskotko maailmanloppuun? Miksi / mikset?
5. Mitä eduskunnan puoluetta kannatat? Miksi?
6. Mitä oot mieltä Suomen lainsäädännöstä? Missä meni vikaan?
7. Oletko tyytyväinen omaan kaveriporukkaasi? 
8. Onko sulla jotain outoja tapoja tai asioita, mitkä on PAKKO tehdä aina samallalailla?
9. Tulevaisuuden suunnitelmat?
10. Ootko hiljainen hissukka vai joukon suurisuu?
11. Minkälainen ihmistyyppi sua ärsyttää? (Hiljanen, ujo, rääväsuu, villi yms.)

Haastan:
KAIKKI, jotka tän lukee. En jaksa erikseen haastaa. Mutta jättäkää ny  merkkiä, jos meinaatte tehdä, niin nään vastauksia mun HIEMAN outoihin kysymyksiin. ;) 

3 kommenttia:

  1. E kans miettii tota korean sotaa aina kun siitä tulee uutisissa. :D ja mäki aina siivoilen kotonaki lasten leluja jos ne lopettaa leikin ja vaihtaa toiseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyi, mun mielestä aivan kauheita noi sotajutut. Sit viel ku ne ei osaa välttämättä käyttää sitä ydinasetta nii kiva jos ne laukasee sen johki tänne. :D ja kohta niil on varmaan venäjänki kans sota pystys ku venäjä oli antanu oman mielipiteensä julki. Hyi kauheeeeeeeeeeeeeeta! :D
      Joo mä aina illalla siivoon Julian lelut ja sillon ku se menee päikyille. Muuten kuljen vaan J:n peräs ja siivoon :D

      Poista
  2. Voisinpä tehdä ajan kuluksi. :)

    VastaaPoista

Nakkaa kommentilla. :)