Sivut

keskiviikko 13. helmikuuta 2013

tsaukki!

Vihdoin ja viimein meidän neiti konttaa!
Kauan otti konttausasentoja ja liikahti jonku max. sentin päivässä.
Nyt vlopun aikana Huldis oppi konttaamaan. 
Onhan tuo viel hidasta ja epävarmaa, mutta koko ajan paremmin ja paremmin menee. :)
Eilen oli aika koominen tilanne; Huldis oli olkkarissa ja mä keittiössä.
Se huomas et mä olin tullu keittiöön ja lähti konttaamaan tänne. 
Koko sen matkan olkkarista keittiöön se itki.
Ja se itku ei ollu mitään sellasta et ois paha olla tms. vaan aivan selvää protesti itkua, 
että hänet nyt laitetaan konttaamaan eikä kanneta sylissä. :D

Huldis on myös oppinu menemään itse istumaan.
Olin vähä hämilläni kun muistin että jätin Huldiksen lattialle selälleen kun lähdin hakemaan vaippaa.
Sit tulin takas niin se istu!
Oli pakko vielä laittaa uudestaan se selällä ja sitten se näytti mulle kuinka menee itse istumaan. :)
Fiksu likka ja kummatki nämä oppinu vlopun aikana. :) 

Neiti on myös ruvennu nousemaan tukea vasten. 
Polvien varaan se ittensä vetää, että ei vielä ihan jaloille.

Kyllä aika vaan menee nopeeta! 

Huldiksen lempipaikka on tuolin alla. Mä vaan kauhulla odotan, että
koska se tajuu koiran vesi -ja ruokakipon ja menee ne levittämään. 

Ilme :D 

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentilla. :)