Sivut

torstai 26. heinäkuuta 2012

Ristiäisvalmisteluja.

Nyt on ristiäispäivä varattuna 18.8.
Nimiki on keksitty, mutta se julkastaan vasta sitte tuona päivänä. 
Tilasin justiin kutsukortit ja voi hemmetti meinas mennä hermot, ku piti sovittaa se runo sinne sivulle!
Välillä sanoilla oli monen sentin raot tai sitte kaikki oli yhteenpötköön. 
Onneks sain sitte senki tehtyä ja hyvältä näytti! :) 
Meillä on naispappi ja mennään lyhyemmän kaavan kautta. 
Kummeja onkin ilmeisesti neljä, mutta kolme varmistunu vasta. 
Sylikummia ei olla päätetty vielä, mutta luulenpa että se tulee mun puolelta. :D
Ruokapuolikin on hoidossa, samaten mekko. 
Pitäisi vaan käydä ostamassa vauvalle mekko sitte "jatkoille", mutta onneks tätä aikaa vielä on.
Lisäks tietenki servetit sun muut pikkujutut pitäis hommata.

Tänään on tiedossa hiustenvärjäystä.
Otin tommosen mustanlilan. Saa nähä mikä lopputulos sieltä tulee! 
"Huldis" pääsis viikonloppuna mun mummalle ja paapalle hoitoon.
Nyt sitte mietin että olisko se Vauhtiajot vai kotona oleskelua ja  myöhemmin testaamaan toi uus
vaasalainen kapakka?


Huldis tuli eilen jo kuukauden! Iso friidu jo! <3

4 kommenttia:

  1. Ketkä kaikki on kummeja? Kuka pappi teillä on? :) Ehkä se on se johanna. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinä, sit se Emmi (ei mun sisko), sun veljes ja j-p :D olikse joku marja perälä. eikä ole johanna! :D

      Poista
  2. Noniin. :D Eikö noi miehet oo aika hyviä sylikummi vaihtoehtoja? "MITÄ MÄ TEEN TÄLLE, TÄÄHÄN ITKEE??" :D No sitte se on varmasti nelli tai nella. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo kyl mä luulen et se sylikummi on mun puolelta ettei viel joku saa paskaslaakia ku vauva itkee :D ei oo nekää :D

      Poista

Nakkaa kommentilla. :)